وحشی بافقی

ثبت برند فرهنگی وحشی بافقی در بافق در آینده‌ای نزدیک

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق از برگزاری نخستین جشنواره استانی ادبی هنری وحشی بافقی برای تمام گروه‌های سنی خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، حسین ارجمندی، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی ادبی هنری وحشی بافقی به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: این جشنواره اواخر آذرماه در دو بخش شعر با موضوع آزاد و خوش‌نویسی در دو قالب نستعلیق و شکسته با استفاده از اشعار وحشی بافقی به منظور شناسایی استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را بیستم آذرماه اعلام کرد و گفت: هر هنرمند برای ارسال آثار به این جشنواره که بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود، می‌تواند حداکثر دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و فایل ارسالی در بخش خوشنویسی به صورت اسکن در قالب jpg و حجم یک تا سه مگابایت باشد.

ارجمندی از تلاش مسئولان این شهرستان برای برگزاری جشنواره به صورت ملی یاد کرد و در رابطه با هدف از برگزاری آن خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور به منظور بزرگداشت مقام وحشی بافقی و به منظور ثبت برند فرهنگی وحشی بافقی در این شهرستان برگزار می‎شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در پایان نیز اعلام کرد: یکی از دو آب انبار تاریخی مرمت شده در شهرستان نیز با همکاری اداره میراث فرهنگی به انجمن شعر وحشی بافقی اختصاص یافته است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.