4 660x330 - تلاش ۲۰ ساله پارک پردیس برای توسعه فعالیت کارآفرینی جوانان

تلاش ۲۰ ساله پارک پردیس برای توسعه فعالیت کارآفرینی جوانان

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در جریان توسعه فناوری از ۲۰ سال گذشته پارک فناوری نقش محوری و مهم داشته است؛ چرا که ما زمینه فعالیت نسل جوان را فراهم کرده‌ایم و افراد حاضر در این نمایشگاه  عمدتا نسل جوان هستند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، مهدی صفاری نیا در مراسم جایزهٔ بین‌المللی «فارس اواردز ۲۰۲۴» Faris) Awards 2024)  که‌در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس برگزار  شد، افزود: موضوع این رویداد نسل آینده است در حالی که ما در ایران  نزدیک به ۱۷ میلیون دانشجو در ایران داریم و در حوزه فعالیت‌های نوآورانه، ایران در سطح جهانی رتبه ۶۲ را دارا است.

وی با اشاره به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران، اظهارکرد: ما در سطح جهان سومین کشوری هستیم که بیشترین مهندس را دارد از این رو از ظرفیت نیرو انسانی بسیار خوبی برخورداریم.

صفاری نیا  با اشاره به زیست بوم نوآوری در کشور گفت: ما از سال‌های گذشته علاوه بر آنکه امکاناتی را در پارک اضافه کردیم، همکاری با  دانشگاه‌ها نیز آغاز کرده‌ایم. به همین دلیل جریان بزرگ کارآفرینی در کشور راه افتاده است از این رو امروزه ایران به عنوان یکی از نقاط پر قدرت منطقه به لحاظ نوآوری و فناوری شناخته می‌شود.

رئیس پارک فناوری پردیس تاکید کرد:  در جریان توسعه فناوری از ۲۰ سال گذشته پارک فناوری نقش محوری و مهم داشته است؛ چرا که ما زمینه فعالیت نسل جوان را فراهم کرده‌ایم و افراد حاضر در این نمایشگاه  عمدتا نسل جوان هستند.

وی خاطرنشان کرد: پارک فناوری پردیس ۲۰ سال پیش ۲۰ هکتار بوده و حالا به ۵۰۰ هکتار رسیده است. در چهار روز اینوتکس نزدیک به ۳۰۰ سخنران در این رویداد حضور پیدا می‌کنند، تا تجربیات و دانایی‌شان را به نسل اینده منتقل کنند.

صفاری نیا در پایان اظهار کرد: جایزه فارِس فرصتی فراهم کرد تا پیوندی بین پارک فناوری پردیس و سازمان تبلیغات جهانی ایجاد شود.

پایان

همچنین ببینید

62182608 310x165 - روندهای ارزیابی مانعی برای توسعه شرکت‌ها است

روندهای ارزیابی مانعی برای توسعه شرکت‌ها است

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *