Img20160731101725282 650x330 - بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق

بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی در عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم می‌کند.

رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر با حمله هدفمند به این مکان دیپلماتیک که به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران منجر شد، اثبات کرد که به هیچ قاعده بین‌المللی و انسانی پایبند نیست و با رفتاری بیمارگونه، حتی اصل پذیرفته‌شده مصونیت نمایندگان و اماکن دیپلماتیک و کنسولی را نیز زیر پا می‌گذارد.

سران جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی، با این حمله وحشیانه درصدد پنهان کردن شکست ترمیم‌ناپذیر خود در مواجهه با مقاومت فلسطین و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند؛ غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران، حمایت شرافتمندانه خود از حقوق طبیعی و قانونی ملت فلسطین را تا زمان پیروزی حق علیه باطل ادامه می‌دهد و این بزرگ‌ترین کابوس این جنایتکاران خواهد بود.

اتاق ایران، ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، شهادت سرداران رشید «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و ۵ تن از افسران همراه آنان را به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت غیور ایران تبریک و تسلیت می‌گوید.

منبع: اتاق ایران آنلاین

همچنین ببینید

Img20240505114521207 310x165 - استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار اتاق یزد است

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار اتاق یزد است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف به‌منظور تحقق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *