18786328 901 660x330 - «بگو بخند» محفل طنازان سراسر ایران

«بگو بخند» محفل طنازان سراسر ایران

«بگو بخند» یک مسابقه استعدادیابی در زمینه استندآپ کمدی و استعداد‌های هنری است که بخشی از ظرفیت‌های جوانان مستعد کشور در حوزه طنز را به نمایش می‌گذارد.

سیداحسان حسینی تهیه کننده «بگو بخند» گفت: در فصل دوم «بگو بخند» نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است. ما در این فصل جدای از بخش مسابقه و استعدادیابی و حضور افراد مطرح و شناخته شده به عنوان مهمان، بازی‌های سرگرم کننده و بخش‌های نمایشی را هم به برنامه اضافه کرده ایم.

حسینی ادامه داد: علاوه بر بخش‌های استندآپ، شعر و نمایش، بخش موسیقی و تقلید صدا هم به فصل دوم اضافه شده است. یک سری بازی سازی یا بازی پردازی تحت عنوان «دیدی خندیدی» و «حاضر جوابی» همراه با مهمان و بازیگران ثابت برنامه و بخش نمایشی که با دو کاراکتر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در فصل جدید چهار داور شناخته شده در حوزه طنز و کمدی برای سنجش توانایی و راهنمایی شرکت کننده‌های مختلف از سراسر ایران حضور دارند. ترکیب داوران بخش استعدادیابی علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

در بخش موسیقی که فصل دوم به برنامه اضافه شده است و به صورت طنز توسط شرکت کنندگان اجرا می‌شود، داوران در این خصوص نظر می‌دهند.

فصل دوم «بگو بخند» در ۵۰ قسمت تهیه و تولیده شده است که پخش آن تا عید نوروز ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.


منبع

همچنین ببینید

19315488 795.jfif 310x165 - دنیای ماهی‌ها در قاب تلویزیونی پایتخت

دنیای ماهی‌ها در قاب تلویزیونی پایتخت

مجموعه مستند «دنیای ماهی ها»  در ژانر حیات وحش محصول ۲۰۰۹ انگلیس است که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *