تراکتور ایرانی

حضور تراکتور ایرانی در بازارهای جهانی، نشان دهنده استاندارد بالای این محصول است

پایگاه خبری دنیای برند، مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی همکاری و همراهی این نهاد با تراکتورسازی را متضمن کیفیت تولیدات این مجموعه عنوان کرد و گفت: حضور تراکتور ایرانی در بازارهای جهانی، نشان دهنده استاندارد بالای این محصول و رقابت پذیری آن است.

مصطفی صحرایی روز یکشنبه در بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، اظهار کرد: حضور استاندارد و ارتباط و همکاری تنگاتنگ با تراکتورسازی متضمن کیفیت تولیدات این گروه بوده و از منظر استاندارد، کیفیت تولیدات تراکتورسازی بسیار خوب است.
وی افزود: تراکتورسازی مجهز به بسیاری از آزمایشگاه های ارزیابی و کیفیت است که از سطح بالایی برخوردارند و حتی تعدادی از آزمایشگاه های این مجموعه همکار استاندارد هستند و در موضوع استانداردسنجی تولیدات در سطح کشور نیز خدمات ارائه می کنند.
صحرایی گفت: استفاده از ظرفیت های این آزمایشگاه ها و همچنین تقویت آنها با توجه به ارتباط بین استاندارد و تراکتورسازی در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه استاندارد از منظر نظارتی حامی مصرف کنندگان است، تاکید کرد: بودن در کنار واحدهای تولیدی مانند تراکتورسازی نیز جنبه حمایتی و پشتیبانی برای تولید محصولات با کیفیت و عرضه به مصرف کنندگان دارد.
این مقام مسئول بالا بردن ارزش تولیدات با استفاده از مقیاس های استانداردسازی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: تولیداتی که استانداردهای لازم را داشته باشند به راحتی در بازارهای جهانی حضور می یابند ضمن رقابت با محصولات مشابه، برای کشور ارزآوری نیز دارند.

صحرایی تراکتورسازی را برند (نشان تجاری) ملی عنوان کرد و گفت: تراکتورسازی نه تنها برای آذربایجان که برای کشور مایه افتخار و مباهات است و تلاش تک تک کارکنان آن برای تولید محصولی که در امنیت غذایی کشور تاثیر دارد، ستودنی است.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *