WhatsApp Image 2019 09 23 at 10.49.19 660x330 - سقوط برند جنرال الکتریک

سقوط برند جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک جایگاه درخشان خود را در رتبه‌بندی برندهای برتر از دست می دهد. ارزش برند جنرال الکتریک با کاهش ۱۲ درصدی در حال سقوط است.
ارزش برند جنرال الکتریک ۱۲ درصد سقوط پیدا کرده است و به ۲۸.۳ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، این برند جایگاهش را به عنوان باارزش‌ترین برند مهندسی و ساخت و ساز، حفظ کرده است.
ge stock 300x97 - سقوط برند جنرال الکتریک
معرفی برند جنرال الکتریک را در اینجا بخوانید.
پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از brandfinance، قدرت و تسلط صرف برند جنرال الکتریک صنعت نمی تواند آن در برابر موانع بزرگ محافظت کند. سال گذشته یکی از مهم ترین چالش هایی بود که برند جنرال الکتریک در تاریخ ۱۲۷ ساله خود تجربه کرد. این برند نزدیک به ۹۰ میلیون دلار از ارزش بازار خود را از دست داد. عمده این زیان مربوط به عملکرد ضعیف قدرت در زیربنای کسب‌وکار بوده است. جنرال الکتریک متحمل ۶.۲ میلیارد دلار هزینه برای بیمه شد. هزینه ای که حساب نشده بود و از میانگین صنعتی داو جونز (DJIA) حذف شد.
میانگین صنعتی Dow Jones شاخصی است که عملکرد ۳۰ شرکت بزرگ برتر در ایالات متحده را دنبال می کند. S&P/TSX یک شاخص ردیابی عملکرد شرکت های برتر بورس اوراق بهادار Toronto در کانادا است. در حالی که ممکن است اینطور به نظر برسد که مقایسه به سادگی مقایسه دو میانگین بازار بورس ایالات متحده با بازار سهام کانادا است، اما در واقع اجزاء هرشاخص کاملاً متفاوت هستند و به طور مستقل حرکت می کنند و تحت تاثیر محرک های مختلف قرار می گیرند.
برکناری John Flannery مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک پس از حدود یک سال، این چالش ها را رقم زد. این عوامل به اضافه مشکلات ناشی از سقوط قیمت نفت و تلنبار عظیمی از بدهی ها به این معناست که  برند جنرال الکتریک در حال از دست دادن سنگر خود در صنفش است.
برندهای آمریکایی ادعا می کنند در لیست ۵۰ برند برتر، ۱۹ جایگاه را از آن خود کرده اند. به جز جنرال الکتریک که رتبه اول را دست دارد و برند DR Horton، تمامی برندهای دیگر یا رشد صعودی داشته اند یا ثابت مانده اند. که این اتفاق، گسترش صنعت مهندسی و ساخت و ساز ایالات متحده را نشان می دهد.
 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.