19091289 804 660x330 - انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم

انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نازنین کتابچی، تهیه‌کننده ویژه برنامه «بهار بازار» رادیو اقتصاد درباره این برنامه که با هدف تحلیل بازار برای فعالان اقتصادی روانه آنتن می‌شود، گفت: ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» از ۲۹ اسفند تا ۱۱ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر روی موج رادیو اقتصاد می‌رود. سعی کردیم مروری بر بازارهای مختلف نظیر بازار خودرو، بازار سرمایه، بازار مسکن، بازار سکه و طلا و … در طول سال ۱۴۰۲ داشته باشیم و شمای کلی به فعالان اقتصادی بدهیم، تا بدانند چه اتفاقاتی در بازار افتاد و تحلیل درستی از آنچه گذشت داشته باشند.

کتابچی درباره بخش‌های دیگر این ویژه برنامه توضیح داد: ما بخشی به نام «آینده پژوهی» داریم، که تحلیل می‌کنیم بخش‌های مختلف بازار در سال آینده چطور پیش می‌روند و سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی چطور می‌توانند برای سال آینده برنامه‌ریزی کنند. البته برنامه حال و هوای نوروزی خودش را دارد. در بخش دیگر «بهار بازار» درباره شعار سالِ گذشته و سال جدید با مسئولان ارشد نظام گفت‌‌وگو می‌کنیم. 

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که تحلیل نوسانات بازار بدون جانبداری از دولت سیزدهم منعکس خواهد شد؟ گفت: قطعاً. از آنجایی که رادیو اقتصاد رسانه تخصصی است، بر این اساس تولید محتوای علمی و تخصصی برای فعالان اقتصادی داریم. اگر نخواهیم تحلیل واقعی از بازار داشته باشیم، نمی‌توانیم بازخورد مناسب از سوی مخاطبین دریافت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین ببینید

19280133 671 310x165 - هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق

هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *