62637262 660x330 - اعطای نخستین دوره جایزه ملی آبادیران در گردهمایی فردا

اعطای نخستین دوره جایزه ملی آبادیران در گردهمایی فردا

گردهمایی یک روزه فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه، به همراه اختتامیه جایزه ملی آبادیران، فردا ۹ بهمن ماه در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، گردهمایی یک روزه فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه، به همراه اختتامیه جایزه ملی آبادیران با حضور چهره‌های عرصه فناوری، نوآوری، آبادانی و پیشرفت برگزار می‌شود.

برنامه ملی «آبادیران» با شعار «نوآوری برای آبادانی» در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری طراحی شده است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و … به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق محروم با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

پایان


منبع

همچنین ببینید

63036032 310x165 - رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ ۳ ‌بعدی را متحول می‌کند

رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ ۳ ‌بعدی را متحول می‌کند

محققان دانشگاه بیرمنگام نوع جدیدی از رزین قابل بازیافت از مواد زیستی ساخته‌اند. این پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *