جشنواره لاله

آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برند برای کرج است

کرج – رئیس شورای شهر کرج گفت: آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برندسازی شهر کرج است که توانسته این شهر را با برند لاله معرفی کند.

عباس زارع اظهار کرد: برپایی این دوره از جشنواره لاله‌ها به‌واسطه زیبایی‌های بصری که ایجاد کرده موجب شده تا مردم ساعاتی را فارغ از هیاهوی شهر در آن سپری کنند و شادی و نشاط حاصل از آن موجب خرسندی است و می‌توان رشد خدمات و ارائه آن را نسبت به سال‌ها قبل مشاهده کرد.

وی گفت: در دوره هفتم نوآوری و اتفاقات جدیدی رخ‌داده که می‌تواند اثر مطلوب و چشم‌گیری بر اوقات فراغت شهروندان داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: یکی از آثار مثبت این جشنواره کمک به خلق برندسازی شهر کرج است که توانسته این شهر را با برند لاله معرفی کند و این دست آورد بزرگی است که در تاریخ شهر کرج ماندگار خواهد ماند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - آثار مثبت جشنواره لاله‌ها کمک به خلق برند برای کرج است

زارع افزود: این برند سازی به دنبال خود مسئولیت فراوانی را برای مدیران شهری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به همراه خواهد داشت که باید از آن نهایت استفاده را در خدمت توسعه شهر به کاربست.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و کارکنان و کارگران در برپایی این جشنواره، تمامی دست‌اندرکاران این جشنواره سعی کرده‌اند تا برنامه‌های باشکوهی بر پا کنند و شرایط مساعد آب و هوایی به طولانی‌تر شدن این دوره کمک کرده که خود موجب رضایت بیشتر شهروندان شده است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.