برند ال‌جی

کروناویروس برند ال‌جی را نیز به تعطیلی کشاند

برند ال‌جی دیسپلی، پس از مشاهده ابتلای فردی به ویروس کرونا، بطور موقت در کره جنوبی تعطیل شد.

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از پایگاه اینگجت، پس از تعطیلی کارخانه‌ای متعلق به برند سامسونگ بر اثر مشاهده ابتلا به ویروس کرونا، این بار نوبت به برند کره‌ای ال‌جی رسید.

برند ال‌جی دیسپلی (LG Display) وابسته به کمپانی ال جی که از بزرگترین تولیدکننده‌های پنل ال‌ای دی و صفحات تلفن‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، اعلام کرد کارخانه خود در «گومی» کره جنوبی را بطور موقت تعطیل کرده است. این اقدام پس ازآن صورت می‌گیرد که جواب آزمایش ابتلا به ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» برای یک متصدی بانک در نزدیکی این کارخانه مثبت از آب درآمد.

این برند اعلام کرد انتظار دارد تا تولیدات خود را از سوم مارس از سر بگیرد؛ اما نگفت این تعطیلی چه تأثیری بر خروجی تلفن‌های همراه این شرکت خواهد داشت.

در حالی که بسته شدن برند ال‌جی دیسپلی، بدون شک بر تولید تلفن‌های همراه با برند ال جی تأثیر می‌گذارد؛ اما ممکن است برندهای دیگر نیز از این تعطیلی متضرر شوند. برند ال جی دیسپلی برای شماری از کارخانه‌ها و شرکت ها، صفحات نمایش تولید می‌کند که از جمله آن می‌توان به گوشی‌های آیفون، ساخت برند اپل اشاره کرد. تعطیلی چنین شرکتی حتی به مدت محدود و چند روزه و در صورتی که پیش تولیداتی از قبل نداشته باشد، می‌تواند به کمبود و خسارت منجر شود.

در حالی که در پی شیوع ویروس کرونا، برند آیفون در خصوص کمبود تجهیزات هشدار داده، برند مایکروسافت نیز اعلام کرده در نتیجه تأثیر ویروس «کووید-۱۹» بر بخش کامپیوتر، نمی‌تواند انتظارات در این بخش را برآورده کند.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *