برند گردشگری

ظرفیت های گردشگری سرعین برندسازی شود

سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور و استاد اردبیل است.

پایگاه خبری دنیای برند، نادر فلاحی ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل ظرفیت‌هایی بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر داشته و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل شود.

وی سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور دانست و افزود: توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در سرعین نیازمند معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود با تولید محتوا و اخبار به شکلی مناسب و کیفی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری موجود در سرعین زمینه جذب و جلب گردشگران به این شهرستان به منظور بازگشت رونق به بخش گردشگری سرعین فراهم آید.

فلاحی بیان کرد: ظرفیت‌های منحصر به‌فرد این شهرستان اعم از آب درمانی‌های متعدد، واحدهای اقامتی استاندارد، وجود پیست‌های اسکی، طبیعت بکر، آب و هوای مناسب منطقه، فرهنگ غنی مردم سرعین نیازمند معرفی در فضای مجازی با هدف جذب گردشگران استان‌ها و شهرهای مختلف کشور به این شهرستان است.

وی با تاکید بر برند سازی قابلیت‌های موجود منحصر به‌فرد سرعین که سایر مناطق از آن محرومند، اظهار کرد: آماده همکاری همه‌جانبه با فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سرعین در راستای معرفی مناسب ظرفیت‌های سرعین و برند سازی این ظرفیت‌ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر ارائه راهکارهای کاربردی در راستای تقویت گردشگری در منطقه گفت: در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و نهادهای دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

فلاحی حمایت از سرمایه‌گذاران را لازمه ایجاد جهش تولید دانست و تصریح کرد: بخش گردشگری سرعین برای رونق و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است که فعالان رسانه‌ای با اعتمادسازی و انتشار محتوای امیدوارکننده نقش مهمی در این زمینه دارند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *