برند مکنزی

برند مکنزی در ایران محبوب شد

این برند مکنزی بود که یکی از روزهای پر رای مردم را در هفتمین جشنواره برند محبوب رقم زد تا نشان دهد مردم قدر برندهای خوب را می‌دانند.

پایگاه خبری دنیای برند، بنابر اعلام مکنزی، در شرایط رقابتی کسب‌وکار امروزی، بی‌شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن و قلب مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت‌ها در بازار هست. لذا شرکت‌هایی که با مبنا قرار دادن مصرف‌کنندگان به‌عنوان مرکز ثقل کسب‌وکارشان، توانسته‌اند نظرات و خواسته‌های به‌حق آن‌ها را اساس کسب‌وکار خود قرار دهند، قدرت قابل‌توجهی را در بازار کسب کرده‌اند. قدرتی که منشأ آن در توجه و ارزش گذاشتن به نظرات مصرف‌کنندگان و ارج نهادن به‌حق آن‌ها جای دارد و این جایگاه ویژه برخاسته از وفاداری هواداران آن برند هست.

جشنواره برند محبوب به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردم درزمینهٔ محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی مجموعه زرین صنعت خوشبخت، در پایان نظرسنجی مردمی هفتمین جشنواره برند محبوب و طبق آرا کسب‌شده در جشنواره امسال که به‌صورت آنلاین برگزار شد، برند مکنزی در گروه تن ماهی به‌عنوان محبوب‌ترین برند مردمی انتخاب شد.

وی افزود، جشنواره برند محبوب به‌صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات برگزارشده و برندهای برتر در گروه‌های مختلف انتخاب می‌شوند.

برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷ در دل شرکت زرین صنعت خوشبخت متولدشده است.

 

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *