What is the price of finger prosthesis in Tehran - قیمت پروتز انگشت دست در تهران چقدر است؟[قیمت پروتز انگشت دست سیلیکونی و مکانیکی]

قیمت پروتز انگشت دست در تهران چقدر است؟[قیمت پروتز انگشت دست سیلیکونی و مکانیکی]

پایگاه خبری دنیای برند، قیمت پروتز انگشت دست در تهران، بررسی روش های ترمیم انگشتان دست و مقایسه قیمت انگشت مصنوعی در تهران و شیراز موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به بررسی آنها بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

برای ترمیم انگشتان دست چه راه هایی وجود دارد؟

 

برای ترمیم انگشتان دست، راه های متفاوتی وجود دارد که با توجه به شرایطی که فرد دارد، برای انتخاب هر یک از آنها اقدام می شود. از جمله این راه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- پیوند انگشت؛

پیوند انگشت شرایط خاص خود را می خواهد و در صورتی که خود انگشت، رگ ها و اعصاب آن سالم باشند و در صورت انتقال آن در شرایط ایده آل به بیمارستان، امکان پیوند وجود دارد. اگر پیوند به درستی انجام شده و انگشت کارآیی قبل خود را به دست آورد، نیازی به ساخت پروتز انگشت دست نخواهد بود.

۲- ساخت پروتز؛

انگشت دست در انجام بسیاری کارها به ما کمک می کند. کسانی که عمل پیوند در آنها موفقیت آمیز نیست، می توانند جهت ساخت پروتز انگشت دست اقدام کنند. این بهترین و منطقی ترین راه برای کسانی است که یا امکان پیوند انگشت در آنها وجود ندارد و یا کسانی که به صورت مادرزادی انگشت دست ندارند. اگر شما نیز در یکی از گروه های بالا قرار دارید، بهتر است مطابق با گزارش های به دست آمده از ایلنا، مشرق و فارس، پایار را برای ساخت و دریافت قیمت پروتز انگشت دست در تهران انتخاب کنید. کارشناسان این مجموعه سابقه بالایی برای ساخت پروتز داشته و می توانند کاربردی ترین نوع پروتز را بسازند و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

۳- هیچ اقدامی انجام ندادن؛

عده ای نیز وجود دارند که نه امکان پیوند انگشت در آنها وجود دارد و نه برای ساخت پروتز اقدام می کنند. این گروه که دلایل خاص خود را دارند تا آخر عمر بدون پروتز زندگی می کنند و هیچ تلاشی برای جبران نقص عضو باقی مانده انجام نمی دهند. تصمیم این گروه از افراد، کاملا جدی است و هیچ کس نمی تواند به آنها خرده بگیرد که چرا این تصمیم را گرفته اند.

What is the price of finger prosthesis in Tehran 0 - قیمت پروتز انگشت دست در تهران چقدر است؟[قیمت پروتز انگشت دست سیلیکونی و مکانیکی]قیمت پروتز انگشت دست در تهران چقدر است؟

برای آنکه بتوانیم در مورد قیمت پروتز انگشت دست در تهران صحبت کنیم، باید پارامترهای متفاوتی را در نظر بگیریم. این پارامترها به این شرح اند:

۱- نوع پروتز انگشت؛

پروتز انگشت دست انواع و اقسام متفاوتی دارد؛ از جمله: پروتزهای سیلیکونی، ایمپلنت، پروتز مایو الکتریک و پروتزهای فعال با نیروی خارجی. هر یک از این پروتزها، ساختار خاص خود را داشته و کاربرد متفاوتی را می توان از آن انتظار داشت. همین تفاوت در کاربردها و ساختار پروتز که ناشی از نوع پروتز است، به شدت روی قیمت تاثیر دارد.

۲- ماده اولیه به کار برده شده در ساخت پروتز؛

از متریال های متفاوت برای ساخت پروتز کمک گرفته می شود. معمول ترین و سبک ترین ماده برای ساخت پروتز انگشت دست، سیلیکون است. سیلیکون از جمله سبک ترین مواد اولیه برای ساخت پروتز بوده و کارشناسان به کمک آن می توانند انگشت مصنوعی کاملا شبیه به انگشت طبیعی بسازند و در اختیار او قرار دهند.

۳- کلینیک سازنده پروتز؛

شاید باور پذیر نباشد، اما کلینیک ها نیز از جمله عواملی هستند که روی قیمت تاثیر می گذارند. اینکه یک کلینیک با داشتن چه تجهیزاتی در حال ساخت انگشت های مصنوعی است و اینکه کارشناسان از چه میزان مهارت و تجربه برای ساخت پروتز برخوردار هستند، همه و همه باعث می شوند که قیمت پروتز تحت تاثیر قرار گیرد.

۴- میزان قطع عضو،

فرض کنید که فردی در حین کار، بخش زیادی از انگشت های دست خود را از دست داده است. قطعا چنین کسی در زمان انجام کارهای خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد. این افراد برای آنکه بتوانند بدون هیچ مشکلی به کارهای روزانه خود رسیدگی کنند چاره ای به جز اقدام برای ساخت پروتزهای کاربردی ندارند. این در حالی است که فرد، با از دست دادن یک یا دو بند از یک انگشت، نیازی نیست که برای ساخت پروزهای کاربردی اقدام کرده و زیر بار هزینه بالایی برود. به صورت کلی، خوب است بدانید که هر قدر وسعت قطعی عضو کمتر باشد، هزینه ی کمتری نیز می بایست از ساخت پروتز پرداخت شود.

 

What is the price of finger prosthesis in Tehran 00 - قیمت پروتز انگشت دست در تهران چقدر است؟[قیمت پروتز انگشت دست سیلیکونی و مکانیکی]قیمت کاشت انگشت دست بیشتر است یا قیمت پروتز انگشت دست در تهران؟

قبل از آنکه در مورد تفاوت قیمت پروتز انگشت دست در تهران و قیمت کاشت انگشت دست صحبت کنیم، لازم است در ابتدا توضیحی کوتاه و مختصر در مورد کاشت انگشت دست بدهیم و بگوییم که این پروتز چیست.

در روش کاشت انگشت، یک پروتز را به دست فرد پیوند می زنند. به این روش، ایمپلنت گفته می شود و برای آن، بیمار باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. ایمپلنت را به استخوان فرد پیوند می زنند. این نوع پروتز، مزیت های زیادی دارد که یکی از آنها بالا بودن ثبات در پروتز است.

از آنجایی که در این روش، انجام عمل پیوند پروتز به دست، اجتناب ناپذیر بوده و الزامی است، به همین سبب، قیمت آن از قیمت پروتزهایی که در ساخت آنها از سیلیکون استفاده می شود، بالاتر است. این پروتزها کارایی خاصی نداشته و به عنوان یک نوع پروتز زیبایی از آنها یاد می شود.

پس، برای آنکه بتوانیم به بررسی پروتزهای مختلف بپردازیم، اول باید نوع آنها مشخص باشد. با مشخص شدن نوع پروتز می توان به مقایسه دقیقی در خصوص قیمت پرداخت و با توجه به تفاوت قیمت برای ساخت انگشت مصنوعی دست اقدام کرد.

برای آنکه در جریان قیمت انواع و اقسام پروتز قرار بگیرید بهتر است با کلینیک های مطرح و معتبر در کشور، همچون پایار در تماس باشید. کارشناسان این کلینیک در ساخت انواع متفاوت پروتز انگشت دست مهارت داشته و می توانند با توجه به شرایط و نیازهای شما کاربردی ترین نوع پروتز را بسازند و در اختیار شما قرار دهند.

کلام آخر

قیمت پروتز انگشت دست در تهران و عواملی که روی آن تاثیر دارد، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. توصیه می کنیم به دلیل اهمیتی که انگشتان درست در انجام کارهای روزانه مان دارند، برای ساخت پروتز به معتبرترین کلینیک ها مراجعه کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *