The price of dental implants in Turkiye - قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه

پایگاه خبری دنیای برند، ایمپلنت دندان یک درمان بلند مدت در جهت درمان از دست رفتگی دندان های شخص می باشد که به افرادی که دندنا یا دندانهای خود را از دست داده اند اجازه می دهد تا به روتین سابق زندگی خود برگردد و از شر مشکلاتی که به دلیل از دست رفتن دندان ها برای او به وجود آمده است رهایی یابد، ایمپلنت دندان با عنوان بهترین درمان برای پر کردن جای خالی دندان یا دندان های از دست رفته و همینطور جایگزینی دندان های خراب و پوسیده شناخته می شود.

ایمپلنت دندان به دلیل ماندگاری و طول عمر بسیار بالای خود و همینطور مقاومت و استحکام بالایی که دارد بهترین راه برای درمان بی دندانی به شمار می رود در بین بیماران و دندان پزشکان نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

ایمپلنت دندان در کشور ترکیه

افرادی که دندان یا دندان های خود را از دست می دهند با مشکلات و اختلالاتی در زندگی عادی و روزمره ی خود مواجه می شوند و به فکر راهی حلی برای رهایی از این مشکلات می گردند و قطعا بعد از تحقیقات خود با گزینه ایمپلنت دندان روبرو خواهند شد که کامل ترین را حل برای درمان از دست رفتگی دندان ها می باشد.

بیشتر بخوانید » حدود قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک درمان با درصد موفقیت بسیار بالا است که شانس شکست بسیار کمی دارد به طور کلی در سطح جهان درصد موفقیت ایمپلنت دندان بیش از ۹۷ درصد می باشد که شانس موفقیت بسیار بالایی است و تنها حدود ۳ درصد شانس شکست در درمان ایمپلنت دندان احتمال دارد.

هزینه ایمپلنت دندان در ترکیه

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب هر درمان قیمت آن درمان است که درمان دندانپزشکی ایمپلنت دندان نیز از این قاعده مستثنا نیست، قیمت ایمپلنت دندان به دلیل عوامل متعددی در کشور های مختلف، متفاوت است.

قیمت ایمپلنت دندان در کشور ترکیه به طور متوسط به ازای هر واحد مبلغی در حدود ۴۰۰ الی ۷۰۰ دلار می باشد که این هزینه برای ایمپلنت کامل کل دهان مبلقی در حدود ۴۲۰۰ الی ۷۸۰۰ دلار است که با وجود هزنیه بالاتر نسبت به کشور ایران می توان گفت که این هزینه بسیار مناسب تری نسبیت به هزینه ایمپلنت دندان در کشور های اروپایی است.

 

The price of dental implants in Turkiye 0 - قیمت ایمپلنت دندان در ترکیهالبته این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه انجام درمان ایمپلنت دندان در کشور ترکیه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که تاثیر به سزایی در هزینه نهایی ایمپلنت دندان می گذارد که می تواند وابسته به شرایط تغییر نماید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت

هزینه ایمپلنت دندان یک هزینه ثابت و یکسان نیز که در هر کجای جهان و در نقطه یکسان باشد هزینه ایمپلنت دندان به طور کلی تحت شرایط و عواملی قرار دارد که با دست به دست هم دادن این عوامل هزینه نهایی درمان ایمپلنت دندان مشخصص می شود، در ادامه به معرفی عواملی که تعیین کننده هزینه نهایی ایمپلنت دندان هستن می پردازیم.

The price of dental implants in Turkiye 9 - قیمت ایمپلنت دندان در ترکیهنوع و برند ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در سرتاسر جهان و توسط برند ها و شرکت های مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر کدام از این برند ها ایمپلنت های خود را در انواع مختلفی با قیمت های متفاوت به بازار ارائه می دهند، و از این رو برند و نوع ایمپلنت دندان مورد استفاده یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه ایمپلنت است

تعداد ایمپلنت های مورد نیاز

شاید بتوان مهم ترین عامل در تعیین هزینه نهایی ایمپلنت دندان دانست تعداد ایمپلنت های مورد نیاز هر شخص تاثیر مستقیمی در هزینه ایمپلنت دندان دارد.

موقعیت جغرافیایی

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد موقعیت جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی می تواند مستقیم در هزینه آن تاثیر گذار باشد هزینه ایمپلنت دندان در کشور های مختلف، در شهر ها مختلف و حتی در کلینیک های مختلف می تواند متفاوت باشد.

میزان تجربه و تخصص پزشک

تجربه وتخصص متخصص ایمپلنت یکی دیگر از عومال تاثیر گذار در تعیین هزینه ایمپلنت دندان است معمولا هر چه پزشک معالج از تجربه و تخصص بیشتر بهرمند باشده هزینه انجام ایمپلنت توسط او می تواند بیشتر باشد.

درمان های جانبی مورد نیاز

یکی از عواملی که می تواند در هرینه ی ایمپلنت شما تاثیر گذار باشد نیاز یا عدم نیاز شما به درمان های جانبی ایمپلنت دندان همچون پیوند استخوان و سینوس لیفت و… می باشد که در صورت نیاز به این درمان ها هزینه آنها به هزینه نهایی ایمپلنت شما افزوده می شود.

میزان تجهیزات و امکانات کلینیک

کلینیک های متفاوتی در سرتاسر هر شهر به انجام درمان کاشت ایمپلنت دندان می پردازند که میزان بروز بودن تجهیزات این کلینیک ها و همینطور امکانات و خدماتی که به شما ارائه می دهند می تواند در هزینه نهایی ایمپلنت تاثیر گذار باشند.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا وپایین در ترکیه

اشخاصی که تمای دندان های یک فک خود یا حتی هر دو فک خود را از دست داده اند نیاز دارند که فک خود را به طور کامل ایمپلنت نمایند.

هزینه ایمپلنت کامل فک بالا برای هر شخص در کشور ترکیه مبلغی در حدود ۲۱۰۰ دلار الی ۴۱۰۰ است که این مبلغ برای ایمپلنت کامل فک پایین مبلغی در حدود ۲۰۰۰ الی ۳۹۰۰ دلار می باشد.

هزینه درمان های جانبی ایمپلنت در ترکیه

درمان های جانبی ایمپلنت دندان درمان های تکمیلی هستند که در صورت نیاز شما به آنها از انها استفاده می شود و جزء درمان های پایه در کاشت ایمپلنت دندان نیستند.

به طور مثال شما برای کاشت ایمپلنت دندان در استخوان فک به یک سری پیش نیاز ها نیاز دارید که یکی از این پیش نیاز ها داشتن استتخوان سالم و با تراکم کافی جهت کاشت ایمپلنت دندان است که در صورتی که استخوان فک شما از سلامت و تراکم کافی برخوردار نباشد از درمان جانبی پیوند استخوان استفاده می شود که هزینه آن به هزینه ایمپلنت دندان شما افزوده می شود.

به طور کلی هزینه انجام سیونس لیف در کشور ترکیه از مبلغی در حدود ۲۵۰ دلار آغاز و می تواند تا مبلغی در حدود ۵۰۰ دلار نیز ادامه داشته باشد.

هزینه درمان جانبی پیوند استخوان نیز در کشور ترکیه عددی در حدود ۲۰۰ دلار الی ۵۰۰ دلار می باشد که به میزان مواد مورد نیاز شما و سطح تحلیل استخوان شما بستگی دارد.

مزایای و معایب انجام ایمپلنت دندان در ترکیه

انجام ایمپلنت در ترکیه دارای مزایای و معایب خاص خود است که در این قسمت به برسی آنها می پردازیم.

مزایای انجام ایمپلنت در کشور ترکیه

هزینه مناسب به نسبت به کشور های اروپایی و آمریکا

هزینه انجام درمان ایمپلنت دندان در کشور ترکیه بسیار مناسب تر و به صرفه تر از کشور های اروپایی و آمریکا است.

مسافت کم با ایران و جاذبه گردشگری فراوان

یکی از مزیت های انجام ایمپلنت دندان در ترکیه برای مردم ایران فاصله نزدیک این کشور به کشور ایران است و همینطور وجود جاذبه های گردشگری این کشور

تنوع بالاتر در برند ایمپلنت

در تنوع برند ایمپلنت های دندان در کشور ترکیه بیشتر از کشور ایران است و تمامی برند های در این کشور به راحتی قابل دسترس هستند .

معایب انجام ایمپلنت در کشور ترکیه

اگر در کشور ایران زندگی می نمایید باید این نکته را در نظر داشته باشید که انجام کاشت ایمپلنت دندان در کشور ترکیه برای مردم ایران به هیچ وجه صرفه ی اقتصادی ندارد و می توان ایمپلنت بیشتر برند های دنیا را در کشور ایران می توان با هزینه پایین تر انجام داد. قیمت ایمپلنت دندان در ایران از ترکیه به صرفه تر است.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *