ویژه برنامه «بچه‌های رستا»

ویژه برنامه «بچه‌های رستا» برند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

پایگاه خبری دنیای برند، ویژه برنامه «بچه‌های رستا» برند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه برگزاری نشست‌های گفت‌وگویی نوجوانان است. این برنامه تلاش دارد تا در فضایی صمیمی و دوستانه با حضور نوجوانان، سوالات آنها را پاسخ گفته و فضایی برای گفت‌وگو بین آنان شکل بدهد.

سومین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور ویژه نوجوانان توسط فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه که با عنوان «بچه‌های رستا» و با شعار «به فرداها نگاه کن» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، در دو اجرای قبلی خود میزبان جمع زیادی از نوجوانان بوده و نشست‌های گفت‌وگو محور درباره دو موضوع مهم را برگزار کرده است.

موضوع اصلی سومین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» هوش مصنوعی و کارکردهای آن در دنیای امروز است که با عنوان «هر آنچه درباره هوش مصنوعی باید بدانیم» و با حضور دکتر نوید کمالی، کارشناس و مدرس هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

سومین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» روز دوشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور نوجوانان کانون مسجد حسینیه ارشاد منطقه ۳ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا با حضور در این جلسه ضمن کسب تجربه حضور در یک جلسه گفت‌وگو محور، به طرح پرسش‌های خود از استاد جلسه و بررسی موضوعات مرتبط در جمعی دوستانه بپردازند.

همچنین ببینید

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *