صادرات

تاکید رزم‌حسینی بر حمایت ویژه از تولید صادرات محور

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار جمعی از اعضای انجمن مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، ضمن شنیدن نقطه نظرات فعالان این صنعت و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان، بر حمایت ویژه از تولید صادرات محور تاکید کرد.

به گزارش شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی با انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی، با جمعی از اعضای انجمن مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی دیدار و در جریان نقطه نظرات فعالان این صنعت و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در کشور، به نقش بسزای فعالان این صنعت در نخستین ماه های شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از تلاش‌های انجام گرفته برای تامین به موقع نیاز مردم به اقلام شوینده و بهداشتی قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست وزارت صمت برای حمایت از تولید صادرات محور افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، از فعال سازی ظرفیت خالی واحدهای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی به منظور صادرات محصول باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی به بازارهای هدف حمایت خواهد کرد.

وزیر صمت تصریح کرد: وزارت صمت در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، ضمن احصای مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعت‌گران، راهکارهای اجرایی برای رفع این مشکلات را در حال تدوین دارد که به زودی نهایی خواهد شد.

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x