پورشه

برند ورزشی پریمیوم پورشه خود را در بازار بورس عرضه خواهد کرد

پایگاه خبری دنیای برند، گروه خودروسازی آلمانی فولکس واگن اعلام کرد که برند ورزشی پریمیوم پورشه خود را با قیمتی بین ۷۰ تا ۷۵ میلیارد یورو در بازار بورس عرضه خواهد کرد.

در بیانیه شرکت آمده است که قیمت شاخص بین ۷۶.۵۰ تا ۸۲.۵۰ یورو به ازای هر سهم کاهش خواهد یافت. پورشه قرار است در ۲۹ سپتامبر در بازار بورس فرانکفورت عرضه شود.

اگر این عرضه نزدیک به بالاترین محدوده پیشنهادی فولکس واگن باشد، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌های اروپایی در سال‌های اخیر خواهد بود.

این غول خودروسازی رسماً در ۲۴ فوریه، روزی که روسیه تهاجم خود به اوکراین را آغاز کرد، قصد خود را برای ادامه عرضه اولیه سهام اعلام کرد.

شروع جنگ باعث ایجاد بی‌اطمینانی در بازارهای مالی شده و باعث سقوط سهام و تیرگی چشم‌انداز اقتصاد شده است، اما این برند لوکس همچنان توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

فولکس واگن، با فروش بخشی از سهام خود در پورشه، امیدوار است که میلیاردها یورو برای سرمایه‌گذاری خود در خودروهای برقی، متصل و خودران به دست آورد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x