عسل ایران

عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است

پایگاه خبری دنیای برند، ربانی مهر با قدردانی از آقای کلوندی و جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جشنواره گفت: ایران بعد از چین و ترکیه سومین تولید کننده عسل در دنیا است و امروز عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۱۲ هزار مجوز  کسب و کار از اوایل سال جاری تاکنون در سطح استان صادر شده که سهم شهرستان همدان چهار هزار و ۵۰۰ مجوز است و رتبه اول در بین همه شهرستان ها را داریم.

اسدالله ربانی مهر روز جمعه در جشنواره برداشت عسل شکوفه های الوند در جمع تولیدکنندگان عسل اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه و جشنواره کمک بزرگی به توسعه و تولید عسل است و دولت از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری این رویدادها کمک می گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم به سوی راه اندازی کسب وکارها و ایجاد واحد تولیدی روی آوردند و این استقبال مردم نشانه توسعه واحدهای تولیدی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: دولت با تسهیل دریافت مجوزها، ارائه تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانکها به دنبال توسعه واحدهای تولیدی است و در ۶ ماه اخیر اقدامات اثربخشی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی انجام شده است.

ربانی مهر با قدردانی از آقای کلوندی و جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جشنواره گفت: ایران بعد از چین و ترکیه سومین تولید کننده عسل در دنیا است و امروز عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه برندسازی باید بیشتر تلاش شود ابراز امیدواری کرد که عسل ایران با نام و برند داخلی در بازارهای جهانی عرضه شود.

سالانه حدود سه هزار تن عسل در استان همدان تولید می شود.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

برند همراه اول

برند همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین‌المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *