حضور ۸۰ برند ایرانی

برگزاری نمایشگاه حجاب گیلان با حضور ۸۰ برند ایرانی

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب استان را با حضور ۸۰ برند ایرانی در رشت برپا خواهیم کرد، گفت: نمایشگاه مذکور از ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار مرکزی دایر می شود.

رضا ثقتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در کنار کار فرهنگی به البسه عفیفانه نیز نیاز دارد، اظهار کرد: لباس مظهر عفاف و حجاب در جامعه ماست.

وی کارگروه ساماندهی مد و لباس را یکی از ظرفیت های قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست که در ادارات کل استان ها دایر است و افزود: متاسفانه طی چند سال اخیر فعالیت این کارگروه در گیلان تعطیل شده و ساماندهی حوزه مد و لباس تقریبا رها شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه اندازی مجدد کارگروه ساماندهی مد و لباس استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ضروریات امروز و مسائل مبتلابه جامعه، تامین البسه متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی اهمیت ویژه ای دارد.

ثقتی با اشاره به عضویت دستگاه های متولی فرهنگ و صنعت در کارگروه مذکور به ریاست اداره کل ارشاد استان، گفت: بسیاری از خانواده ها برای تهیه البسه متناسب با زیست عفیفانه با تنگنا مواجه هستند و لذا نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب استان را با حضور ۸۰ برند ایرانی در رشت برپا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در تالار مرکزی دایر می شود، عنوان کرد: همچنین نگارخانه دائمی مد و لباس استان را با حضور طراحان برجسته لباس راه اندازی خواهیم کرد؛ لباس های تولید شده به عنوان الگو در این نگارخانه حفظ می شود و لذا سرمایه گذاران حوزه تولید پوشاک می توانند از طریق عقد قرارداد با این طراحان، اقدام به طراحی و تولید البسه جذاب و به روز برای بانوان کنند.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان در ادامه از آغاز فعالیت انجمن مد و لباس گیلان با حضور اساتید دانشگاهی و هنرمندان طراح خبر داد و خاطرنشان کرد: البسه متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی و زیست بوم فرهنگی گیلان تولید خواهد شد.

وی از راه اندازی هایپرمارکت عفاف و حجاب در گیلان برای نخستین بار خبر داد و گفت: در آینده نزدیک سرمایه گذاران حوزه تولید پوشاک را فراخوان خواهیم کرد.

ثقتی، با اشاره به ارزیابی های انجام گرفته، از رشد تقاضای مردم برای تهیه البسه عفیفانه طی ۶ ماهه اخیر خبر داد و بیان کرد: هنر حاکمیت در حوزه عفاف و حجاب اینست که مسئله زیست عفیفانه را به مسئله خود مردم تبدیل کند و خانواده ها پیامدهای عدم رعایت عفاف و حجاب را درک کنند.

همچنین ببینید

برند تسلا

افت محبوبیت تسلا در کالیفرنیا: زمزمه‌های افول یک غول؟

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در این ایالت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با افت هشت درصدی مواجه شده است. این دومین دوره متوالی است که شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای این برند در کالیفرنیا هستیم، بازاری که زمانی قلب تپنده محبوبیت تسلا محسوب می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *