همایش نام و نشان

همایش نام و نشان(برند) برتر قرن

پایگاه خبری دنیای برند، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش نام و نشان قرن در دهه مبارک فجر توسط سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش نام و نشان قرن در دهه مبارک فجر توسط سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: در این همایش ضمن واکاوی علل افول و آسیب شناسی فراز و فرود برخی از برندهای تولیدی و صادراتی ، دلایل ظهور برندهای موفق و راز ماندگاری آنان در ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به ورود به سده جدید، در این همایش سه روزه سعی بر آن است تا برندهای موفق و برتر کشور در قرن چهاردهم معرفی و با حمایت از الگوهای موفق راه برای توسعه برندهای غنی و موثق هموار گردد .
خاطرنشان می‌سازد، بر اساس مصوبه هیات وزیران، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان تنها مرجع بررسی، شناسایی و معرفی نام نشان های برتر، مسئولیت کمیسیون برند کشور را بر عهده دارد.

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *