دستگاه های لیزر

معرفی انواع دستگاه های لیزر ۲۰۲۱ اصل و اورجینال

پایگاه خبری دنیای برند، در این مقاله می خواهیم درباره انواع دستگاه های لیزر موهای زائد توضیح مختصری بدهیم. موهای زائد به موهایی گفته می شود که در هنگام بلوغ در بعضی از نواحی بدن رشد می کند که بسیار غیر معمول بوده و رنگ سیاه و تیره آن نیز رشد غیر طبیعی آن را بیش تر در معرض دید قرار می دهد. ریشه های موهای زائد دارای رنگدانه های به اسم ملانین است که در هنگام رشد این موها این رنگ دانه ها فعال بوده اند و تمامی مو را به رنگ سیاه، قهوه ای و بلوند و… در می آورد. در همین حال تکنولوژی لیزر با هدف قرار دادن ملانین موجود در ریشه مو آن را از بین برده و جلوی رشد آن را خواهد گرفت.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه پلاتینیوم یک دستگاه بسیار شگفت انگیز برای از بین بردن موهای زائد است و برای هر نوع پوست و مو در هر رنگی مناسب است. این دستگاه نام برده مجهز به سیستم خنک کننده قوی نیز هست که از سوختگی و آسیب رساندن به پوست بیمار جلوگیری می کند و درمانی آرام و بدون درد برای مراجعه کننده رقم میزند. دستگاه لیزر پلاتینیوم انتخابی فوق العاده برای زنان و مردانی است که می خواهند از شر موهای زائد خود خلاص شوند و راهی برای درمان آن پیدا کنند.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم اصل  دستکاهی تضمینی و عالی است که نتیجه آن برای مراجعه کنندگان مثبت بوده مخصوصا برای افرادی که نتیجه مورد نظری از جلسات لیزر با پلاتینیوم و الکس و دایود و… نگرفته اند. این دستگاه دارای دو هندپیس مجزا و تنها دستگاه تضمینی برای از بین بردن موهای زائد با هر رنگ پوست و مویی است. دستگاه لیزر تیتانیوم توانایی این را دارد که چهار طول موج را به صورت هم زمان ترکیب کردن و آن را شلیک کند. ( الکس٬ دایود٬ اند دی یاگ٬ نانو)

Introducing all kinds of original and original 2021 laser devices - معرفی انواع دستگاه های لیزر 2021 اصل و اورجینالاین دستگاه با فناوری سسیستم خنک کننده خود از آسیب به پوست و درد و یوختگی جلوگیری می کند و توانایی بیست شات در ثانیه را دارد.( شات نامحدود)

این دستگاه دارای تاییدیه از FDA آمریکا است و باعث روشن شدن پوست حتی تا سه درجه می شود و می تواند با تمامی تیپ های پوستی سازگار شود. دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاه جدیدی در رفع موهای زائد است که حتی افراد با پوست تیره هم می توانند بدون سوختگی و درد موهای زائد خود را لیزر کنند و از پوست صاف خود لذت ببرند.

 

دستگاه لیزر دایود

موهای زائد بدن بر اعتماد به نفس و احساسات و آن چیزی که می پوشیم و آن چیزی که انجام می دهیم به طور ناخواسته تاثیر می گذارد. به همین دلیل افراد به دنبال این هستند که موهای زائد خود را از بین ببرند. روش های کوتاه مدتی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد، از جمله تراشیدن، چیدن، اپیلاسیون، بیرنگ کردن، استفاده از کرم و غیره است. دستگاه لیزر دایود یکی از پر کاربرد ترین دستگاه لیزر در این زمینه است. به این علت که درعمق بیشتری در پوست نفوذ می کند نابود کنندگی موهای زائد در آن قطعی است. طول موج تولید شده در این دستگاه ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر است که طول موج طولانی‌تری نسبت به سایر دستگاه های لیزر است. دستگاه لیزردایود امروزه در بین افراد و کاربران محبوبیت بسیار زیادی دارد؛ به این خاطر که با طول موج نام برده برای نفوذ کردن به عمق پیاز مو بسیار مناسب است. این سیستم‌ها به خوبی توانایی حذف موهای تیره و ضخیم را دارند. به همین علت است که دستگاه لیزر دایود در آقایان و مردانی که به دنبال حذف موهای سینه، صورت و سایر نواحی بدن خود هستند،  مناسب است و نتیجه بهتری خواهند گرفت.

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر دایود دستگاهی کاربردی است که دارای سه طول موج برای رفع موهای زائد است، این ویژگی دستگاه لیزر الکس دایود این تضمین را می دهد که هر بیمار با هر نوع پوست و مو در هر رنگی درمان خواهد شد و موهای زائد آن از بین خواهد رفت. خوشبختانه این دستگاه توانسته عملکرد مثبتی را با توجه به تنوع نوع و رنگ پوست و مو در تمام شهر ها ونقاط ایران داشته باشد. طول موج های این دستگاه از جمله  طول موج ۷۵۵ نانومتر ، ۸۰۸ نانومتر ، ۱۰۶۴ نانومتر است که به ترتیب الکس، دایود، و اندیاگ نامیده می‌ شوند. از این رو این دستگاه کامل ترین دستگاه لیزر موجود در بازار است که توانایی این را دارد که شش تیپ پوستی را درمان کند و موهای زائد آن را رفع کند.

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد را می شود در هر ناحیه از بدن استفاده کرد. اما باید توجه داشت که مراجعه کنندگان برای لیزر بعضی از نواحی بدن بیشتر است. به طور مثال در بانوان لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت بیش تر است. در مردان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن نیز بیشتر انجام می‌ شود. اما از بین بردن موهای زائد با دستگاه های لیزر به شکلی انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می شود تنها در یک جلسه کل بدن را در زمانی کمتر از یک ساعت لیزر کرد. باید توجه داشت که ناحیه تحت درمان هر چقدر که کم یا زیاد باشد حالا میخواهد کل بدن باشد یا فقط پشت لب، برای حذف یا کاهش موهای زائد آن باید شما یک بازه زمانی برای درمان را تکمیل کنید. این بازه زمانی حدودا بین ۴ تا ۶. جلسه با فاصله های تقریبا شش هفته است.

 

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی و معرفی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد پرداختیم ولی باید این نکته را در نظر گرفت برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب پوست باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کرد تا در انتخاب آن شما کمک شود.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x