کارخانجات نساجی بروجرد
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی

کارخانجات نساجی بروجرد یک برند برای بروجرد است

پایگاه خبری دنیای برند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران نقش موثری در ایجاد امید در جامعه دارند.

فاطمه مقصودی امروز ۱۹ مردادماه در نشست با خبرنگاران که در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: تبیین حقایق، بحثی است که اگر نباشد خیلی از مسائل ابتر می‌ماند و خبرنگارها اصحاب گویای بیان حقایقی هستند که جامعه تشنه شنیدن آنهاست‌

وی تصریح کرد: اگر در فضای کربلا فرزندان امام حسین علیه السلام و حضرت زینب(س) نبودند خیلی از وقایع ثبت نمی‌شد و در آن زمان هر کجا که توانستند روشنگری کردند و وقایع را لحظه به لحظه ثبت کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به شهید صارمی، افزود: شهید محمود صارمی شهید شاخص بروجرد و یکی از افتخارات شهرستان و لرستان است و بروجرد به آن افتخار می‌کند.

مقصودی اضافه کرد: برای بیان حقایق نیاز به قلم خبرنگاران داریم خبرنگاران شهرستان از سیاست‌زدگی به دور هستند.

وی بیان کرد: در بحث اشتغال، اقتصاد و محرومیت‌زدایی کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است و حقایق توسط خبرنگاران گفته می‌شود خبرنگاری تنها شغلی است که آدم کسی نمی‌شوند و مسئولیت پذیرفته که حقایق را بگویند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در شرایطی که قدرت رسانه‌ای دشمن سعی در برجسته سازی نقاط ضعف دارد، وظیفه اطلاع رسانی خبرنگاران سنگین‌تر است تا با ارائه گزارش واقعیات و نقاط قوت نقش موثری در ایجاد امید در جامعه داشته باشند.

مقصودی با اشاره به توسعه کارخانجات نساجی بروجرد، اظهار کرد: دستگاه و ماشین‌آلات جدید برای توسعه نساجی بروجرد خریداری و نصب شده است.

وی تصریح کرد: پنج هزار میلیارد ریال در راستای اجرای طرح توسعه و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه نساجی بروجرد سرمایه‌گذاری شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: با طرح توسعه نساجی فرصت‌های شغلی جدید فراهم شده که در مجموع به رونق و توسعه نساجی بروجرد کمک کرده است.

مقصودی اضافه کرد: در طرح توسعه بخش‌های مختلف نساجی مانند ریسندگی، بافندگی و رنگرزی زمینه اشتغال برای جویندگان کار فراهم شده است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی بخش دوزندگی این کارخانجات زمینه اشتغال افراد زیادی از جویندگان کار فراهم شده که ۵۰ درصد آن‌ها خانم سرپرست خانوار یا بدسرپرست هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: بخش دوزندگی در برگیرنده تولید کالای خواب، پوشاک، البسه و تولید انواع لباس بوده و تاکنون تعداد ۵۴ فروشگاه بزرگ با تابلو نساجی بروجرد افتتاح شده است.

مقصودی اظهار کرد: کارخانجات نساجی بروجرد یک برند برای بروجرد است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

برندهای لوازم خانگی ایرانی

رقابت برندهای لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *