کنترل برند پادشاه دنیای دیجیتال است.

کنترل برند، پادشاه دنیای دیجیتال است

مدیریت و کنترل برند در عصر دیجیتال، می تواند مشکل باشد. علی الخصوص برای برای بازاریابانی که می خواهند مطمئن شوند که اطلاعات و داده های درستی را برای برندسازی خود به کار گرفته اند.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از thedrum، برندها در دوران دیجیتال در تلاش هستند تا برندسازی و پیام رسانی خود را به طور مداوم حفظ نمایند. زمانی که صحبت از استراتژی برند می شود، کنترل برند پادشاه است. به این معنی که مبحث کنترل برند بر چگونگی ایجاد ارتباطات هدفمند از سوی بازاریاب نظارت می کند و این موضوع را مورد سوال و بررسی قرار می دهد که بازاریابان با وجود پیچیدگی های پیش رو در دنیای دیجیتال، چگونه پیام و فرهنگ سازگار با برند خود را حفظ می کنند.

پژوهشی که از طریق پلتفرم brandworkz انجام شده است، بر برخی از چالش هایی که کسب و کارها در حال حاضر با آنها روبرو هستند تمرکز کرده است. و با مطالعه و بررسی چندین آژانس به عنوان مطالعه موردی، بهترین روش برای غلبه بر این مسائل و چالش ها را می خواهد نشان دهد.

بازاریابان می توانند با استفاده از مطالعات موردی مختلف انجام شده در مورد برند و آژانس در این پژوهش، چگونگی غلبه بر این چالش ها را از طریق تجارب ارائه شده بیاموزند.

tumblr mcaswhDOnr1qzqwamo1 1280 e1416828511439 - کنترل برند، پادشاه دنیای دیجیتال است

به عنوان مثال، در این گزارش پژوهش شده که کسب و کارها باید کارکنان خود را درمورد ارزش شرکت آموزش دهند،تا هرگونه سوء استفاده از اطلاعات مهم برند به سرعت شناسایی و به آسانی رفع شود. داشتن یک سیستم متمرکز به بازاریاب ها کمک می کند تا مطمئن شوند روند برندسازی شان اعتبار دارد.

این پژوهش، ضمن اینکه نشان می دهد دستورالعمل های جدید بین تیم های داخلی و شرکای خارجی چگونگی به اشتراک گذاشتنه شوند تا در وهله اول بررسی نمایند پیام های برند با ماهیت آن به درستی مطابقت داشته باشند، بازاریابان را آگاه می سازد که با استفاده از نرم افزارها و پلت فرم های جدید چگونه می توان هرگونه تغییر در اطلاعات مهم برند را ردیابی کرد.

در این تحقیق آمده است از بزرگترین دلایلی که باعث می شود برند ها تمایلی به از دست دادن کنترل بر پیام رسانی خود نداشته باشند، عدم آموزش در مورد دنیای دیجیتال و دسترسی به منابع دیجیتالی است. افزایش محبوبیت در مورد محتوایی که کاربر و مشتری یک برند تولید می کند، باعث شده تا مصرف کنندگان تجربیات و تعامل خود با برندها را بیشتر به اشتراک بگذارند و در شبکه های اجتماعی با برندها بیشتر در تعامل هستند.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.