62896920 660x330 - کاروان «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری به ایستگاه فرودگاه پیام رسید

کاروان «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری به ایستگاه فرودگاه پیام رسید

در پنجمین برنامه بازدیدهای «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی، جمعی از مجریان صدا و سیما از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، در ادامه حرکت کاروان «راهیان پیشرفت»، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به عنوان ایستگاه پنجم انتخاب شد و این بار جمعی از مجریان صداوسیما، همسفران این کاروان بودند.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده‌ای به وسعت ۳۶۰۰ هکتار در اراضی ۱۰ هزار هکتاری فرودگاه بین‌المللی پیام در استان البرز تأسیس شده ‌است. هدف از تأسیس این منطقه ویژه اقتصادی، حمل و نقل بار هوایی و پستی، فرآوری کالا، انبارداری، خدمات سردخانه‌ای، صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات و صادرات است.

در حال حاضر ۳۰۰ شرکت تولیدی و دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام مشغول فعالیت هستند که ۷۰ درصد آنها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور(پرسیس ژن)، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا (پارک فناوری پردیس)، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان چهار مقصد نخست برنامه بازدیدهای «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی بودند.

پایان


منبع

همچنین ببینید

63031324 310x165 - رونمایی از یک چارچوب جدید برای ساخت اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی

رونمایی از یک چارچوب جدید برای ساخت اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی

گوگل از چارچوب منبع باز موسوم به «فایربیس جنکیت» رونمایی کرده که علاقه‌مندان می‌توانند از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *