ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

برند پپسی با همکاری شرکت HUEMN که یک برند پوشاک هندی است، به معرفی مجموعه لباس های جدید در صنعت مد خواهد پرداخت که در هفته مد هند از سوی شورای طراحی مد هند رونمایی خواهد شد.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از brandequity، مجموعه لباس های جدید برند پپسی با همکاری HUEMN توسط دو طراح انجام شده است. تمام پارچه های جین مورد استفاده در این مجموعه با استفاده از پلاستیک بازیافت شده تولید شده اند. تولید این مجموعه بازیافت شده، مطابق با نگرش پپسی در جمله مخصوصش «به اهدافت برس» است. هدف پپسی از این نگرش ساخت جهانی است که هیچ وقت در آن زباله های پلاستیکی تولید نشود.

119acb6ccce71c35bc78c899e0eb9fdb 682x1024 - ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

تارون باگات، مدیر بازاریابی پپسی در هند، در مورد این مجموعه گفت: «پپسی برندی است که همیشه با صدای نسل امروز طنین انداز شده است. مد همیشه یک روش مهم برای خودبیانگری برای روحیه جوان هندی ها بوده است و رود ما به دنیای مد گامی برای تجلیل از این ابراز وجود است. این مجموعه نشان دهنده نگرش جوانان است. ما بسیار هیجان زده هستیم که این مجموعه را در هفته مد هند راه اندازی کنیم و اطمینان داریم که خیلی زود راهش را در قلب و کمد جوانان هند پیدا خواهد کرد».

a model walks the ramp showcasing collection from 913987 682x1024 - ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

شیما شتی، بنیانگذار برند HUEMN گفت: «از اینکه نماد برندی ارزشمند و پیشینه داری همچون پپسی را به نمایش خواهیم گذاشت بسیار هیجان زده هستیم. در این مجموعه، معروفیت فرهنگ های هر دو برند، در قالب یک خط تولید جامع و نوین، ویژگی ها و منش هر دو برند با هم در آمیخته شده و مخاطبان هر دو برند یکی می شوند.

a model walks the ramp showcasing collection from 913986 682x1024 - ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

این مجموعه بخشی از کمپین پپسی به نام Har Ghoont Mein Swag 2019 است که در نمایشگاه برند Pepsi x HUEMN در هفته مد Lotus هند از سوی شورای طراحی مد هند در اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی می شود.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.