مصاحبه با خدمات فرودگاهی شاهد

نشست خبری آقای مهندس جلوسی مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد با آقای محمدمحسن غلامپور مدیرمسئول مجله دنیای برند

شرکت خدمات فرودگاهی شاهد فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و در حال حاضر مدیریت عامل آن آقای مهندس جلوسی می باشد .

WhatsApp Image 2019 04 29 at 14.27.29 - نشست خبری آقای مهندس جلوسی مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد با آقای محمدمحسن غلامپور مدیرمسئول مجله دنیای برند


در این گفتگو مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد به ابعاد مختلف فعالیت های شرکت پرداخت که بطور مختصر به آن می پردازیم .
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۸ ” سال رونق تولید ” توسط مقام معظم رهبری افزود در پی این هستیم که بتوانیم در سال جدید از ظرفیت های کالاهای دارای برند معتبر ایرانی از جمله صنایع غذایی ، بهداشتی و صنایع دستی که در بازار رونق خوبی دارد استفاده نمائیم و با این حرکت بتوانیم در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال قدمی برداریم .
ایشان در ادامه بیان کرد شرکت خدمات فرودگاهی شاهد نخستین برند در حوزه خدمات فرودگاهی است و در تلاش هستیم بتوانیم با همکاری تیم جوان و نخبه ای که در دست داریم به جایگاه سازی برند خدمات فرودگاهی شاهد بپردازیم و به صورت مستمر جلسات خاصی را در دستور کار قرار داده است . ارتقای برند باعث همنوایی بیشتر بین کارکنان و مدیران و همچنین ایجاد همبستگی و انسجام می شود .
مهندس جلوسی در ادامه گفت با تمام توان در دوره مدیریت خود می خواهد شکاف بین سازمان های دولتی و بخش خصوصی را به نحو احسن کم کند . اگر چه کار سخت و مستمری است و در دوران تحریم با حمایت از پیمانکاران داخلی فرصت خوبی را محیا نماید.
در ادامه این گفتگو با توجه به اینکه فرودگاه ها ویترین ورود و خروج هر کشور هستند به ابعاد مختلف خدمات رسانی پرداخته شد و نگاه جدیدی به این شرکت داده است . استفاده از ظرفیت برندهای ایرانی در اولویت این مجموعه می باشد.
از مهم ترین همکاری های بین المللی شرکت خدمات فرودگاهی شاهد همکاری با شرکت HEINEMANN آلمان است که می تواند گام موثری در جهت توسعه و نوآوری شرکت داشته باشد . در این گفتگوی صمیمانه قرار شد از دنیای برند به عنوان یک رسانه در جهت اطلاع رسانی خدمات این شرکت استفاده شود.
درحال حاضر شرکت خدمات فرودگاهی شاهدمدیریت مجموعه های پارکینگ ۶ و ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد و همچنین فروشگاههای آزاد ( معاف از مالیات ) سالن ترانزیت خروجی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) را بعهده دارد و تلاش می نماید از تمام این فضاها در جهت رونق تولید و حمایت از کالاها و خدمات ایرانی گام بردارد که یکی از دغدغه های اصلی آقای مهندس جلوسی می باشد.
آقای مهندس جلوسی در ادامه گفتگو افزود از آدام اسمیت پدر علم اقتصاد و بنیانگذار مکتب کلاسیک عبارت معروفی به یادگار مانده که می گوید دولت ها نمی توانند تاجران خوبی باشند . تجربیات بسیاری در سراسر دنیا از بنگاهداری و کارآفرینی دولت در اقتصاد وجود دارد که به شکست منتهی شده است . خصوصی سازی یک سیاست اقتصادی جهت تعادل بخشیدن بین بخش دولتی، خصوصی و بازار و البته بیشتر به نفع بازار است این حرکت با هدف افزایش کار این فعالیت اقتصادی صورت می گیرد زیرا به لحاظ تئوریک خصوصی سازی متکی براین اندیشه است که محیط بازار زمانی برقرار می شود که رقابت کامل برقرار باشد و بخش خصوصی طوری عمل می کند که کارایی اقتصادی حاصل شود و مدیریت این شرکت در تلاش است تا این شرکت را همانند شرکت های بخش خصوصی اداره نماید.
در پایان دنیای برند تشکر خود را از جناب آقای مهندس جلوسی مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد دارد که فرصت جهت این گفتگو را فراهم کردند.

WhatsApp Image 2019 04 29 at 14.27.38 - نشست خبری آقای مهندس جلوسی مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد با آقای محمدمحسن غلامپور مدیرمسئول مجله دنیای برند
WhatsApp Image 2019 04 29 at 14.27.41 - نشست خبری آقای مهندس جلوسی مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی شاهد با آقای محمدمحسن غلامپور مدیرمسئول مجله دنیای برند

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.