Img20240311114322348 650x330 - مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی برگزار شد

در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی که با حضور ۲۳ عضو از تشکل‌های کارآفرینی، فناوری، نوآوری، اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان، برگزار شد، مریم خاوازی، رئیس هیات مدیره انجمن مدیر زنان کارآفرین به عنوان بازرس اصلی و خدایار عینی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در ابتدای نشست حسین سلاح ورزی، رئیس هیات مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران ضمن تشریح ظرفیت و توانمندی‌های سازمان در سال‌های اخیر بر افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک با اعضا و سایر اجزای زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری تأکید کرد.

او همچنین با تأکید بر ضرورت برنامه‌محوری برای تحقق اهداف تعیین شده سازمان، نگاهی به برنامه‌های آتی سازمان ملی کارآفرینی ایران به منظور ارتقای جایگاه کارآفرینی در کشور در سال ۱۴۰۳ داشت.

در ادامه محمدرضا راوند، دبیرکل سازمان ملی کارآفرینی ایران گزارش عملکرد سازمان را ارائه کرد و در نهایت گزارش عملکرد هیات مدیره، صورت‌های مالی و ترازنامه منتهی به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و تصویب شد.

همچنین بر اساس انتخاباتی که در این مجمع انجام شد، مریم خاوازی، رئیس هیات مدیره انجمن مدیر زنان کارآفرین به عنوان بازرس اصلی و خدایار عینی به عنوان بازرس علی‌البدل سازمان ملی کارآفرینی ایران انتخاب شدند.

منبع: اتاق ایران آنلاین

همچنین ببینید

Img20240501113719986 310x165 - پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

با آغاز تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۹۷ تا به امروز، مشکلات ارزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *