62935637 660x330 - رونمایی سامسونگ از «حلقه هوشمند» خود در کنگره جهانی موبایل

رونمایی سامسونگ از «حلقه هوشمند» خود در کنگره جهانی موبایل

«گلکسی رینگ» سامسونگ این هفته به طور رسمی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل(MWC) معرفی خواهد شد. این شرکت تأیید کرده است که در نمایشگاه بارسلون در کنار تجربه موبایلی Galaxy AI خود این حلقه هوشمند را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از انگجت، ما در آستانه مشاهده اولین نگاه از نزدیک به حلقه هوشمند گلکسی سامسونگ هستیم.

، شرکت سامسونگ به تازگی در یک پست وبلاگی قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل فاش کرد که حلقه گلکسی را در غرفه خود در نمایشگاه بارسلون که از امروز آغاز می‌شود، به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ از زمان معرفی گلکسی رینگ(Galaxy Ring) در پایان رویداد Unpacked خود در ماه ژانویه، هنوز چیز زیادی درباره توانایی‌های آن نگفته است، اما ما می‌دانیم که این یک ابزار پوشیدنی سلامت‌محور است که برای رقابت با رقبایی مانند اورا(Oura) به بازار می‌آید.

سامسونگ گلکسی رینگ را به عنوان یک ابزار سلامتی جدید که نظارت بر سلامتی روزمره را ساده می‌کند و از زندگی هوشمندتر و سالم‌تر از طریق یک سکوی سلامت دیجیتال حمایت می‌کند، توصیف می‌کند. با این حال، تنها چیزی که تاکنون از آن دیده‌ایم، تنها یک طرح مفهومی است.

غرفه سامسونگ به غیر از رونمایی از گلکسی رینگ، مشتاق به معرفی و تبلیغ قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی خود با یک تجربه تعاملی فوق‌العاده است.

این شرکت می‌گوید که Galaxy AI را به محصولات بیشتری از جمله گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵(Z Fold ۵)، زد فلیپ ۵(Z Flip ۵) و تبلت‌های تب اس۹(Tab S۹)، به علاوه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶(Watch ۶) و همچنین گوشی‌های گلکسی S۲۳ و S۲۳ FE گسترش می‌دهد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای برنامه‌های Galaxy AI در سری جدید Galaxy Book ۴ خود و البته Galaxy Ring که هنوز در مورد آن چیزی نمی‌دانیم، دارد.

پایان

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *