Img20240103191558178 650x330 - بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله تروریستی کرمان

بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله تروریستی کرمان

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه‌ای، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به خانواده‌های داغدار و همه ملت ایران شهیدپرور تسلیت می‌گوید.

متن بیانیه اتاق ایران به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان، اندوهی بزرگ در دل ملت آزاده ایران بر جای گذاشت.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران این حادثه تروریستی را به خانواده‌های داغدار و همه ملت ایران تسلیت می‌گوید و برای سایر آسیب‌دیدگان و مصدومان، طلب عافیت و سلامتی دارد.

اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال و مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده‌ای در جهان محکوم است و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است.

این اقدام در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در راه امنیت و مقابله با تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بار دیگر نشان داد که راه و منش او در مبارزه با تروریسم برای تمام آزادی‌خواهان مانا و همیشگی است.

تعرض به امنیت مردم ایران، هدفی جز بر هم‌زدن اتحاد ملت ایران ندارد. ملتی که همواره، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.

منبع

همچنین ببینید

سید ابراهیم هاشم ورزی

سید ابراهیم هاشم ورزی: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جدید منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درحکمی سید ابراهیم هاشم ورزی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *