بندرعباس

بندرعباس، مسیر کسب برند شهر دوست‌دار کودک

شهردار بندرعباس از تلاش برای انتخاب این شهر به عنوان شهر دوست‌دار کودک خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند به گزارش ایسنا، عباس امینی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیر و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری، یکی از موضوعاتی که در دنیا به عنوان شاخص قابل توجه شناخته می‌شود، شهر دوست‌دار کودک است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، ما نیز کسب این عنوان را در دستور کار قرار داد‌ه‌ایم، افزود: دستیابی به این برند، با هدف تلاش در راستای توجه بیشتر به نیازهای اجتماعی  کودکان و نوجوانان است.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه این موضوع در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری دنبال می‌شود، ادامه داد: انتظار داریم همان گونه که هم‌گرایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف باعث ثبت بندرعباس به عنوان عضو شبکه جهانی شهرهای خلاف دنیا شد، در مسیر کسب برند شهر دوست‌دار کودک و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، زیرساختی و غیره نیز شاهد این همکاری باشیم.
ناهید سلیمانی احمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: توجهات و همکاری‌های شهرداری با مجموعه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه علاقه ویژه‌ای برای رشد و توسعه شهر بندرعباس وجود دارد، افزود: هر مجموعه‌ای مانند شهر، یک سیستم به هم پیوسته است که باید به همه بخش‌های آن توجه کنیم.
این مقام مسئول با تبریک پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق، ادامه داد: احداث چند فرهنگسرا در بندرعباس طی این دوره مدیریتی، اقدامی قابل توجه به حوزه کودک و نوجوان است.
سلیمانی بیان کرد: باید با همکاری، به نیازمندی‌ها و علاقمندی‌های کودکان بیش از پیش توجه کنیم.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …