62865227 660x330 - برگزاری نمایشگاه آبادیران در خرداد

برگزاری نمایشگاه آبادیران در خرداد

دومین نمایشگاه آبادایران در ۵ بخش، خردادماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شده است. این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و … به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق کمتر برخوردار با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

در همین راستا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان قصد دارد، «دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران» را از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار کند.

این نمایشگاه در ۵ بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار خواهد شد.

پایان

همچنین ببینید

63013486 310x165 - کشف رازی غیرمنتظره در مورد سحابی حلقه جنوبی

کشف رازی غیرمنتظره در مورد سحابی حلقه جنوبی

مشاهدات رادیویی با طول موج زیر میلی متری از سحابی حلقه جنوبی نشان داده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *