62112186 641x330 - استفاده از فناوری‌ نانوحباب‌ساز در بیش از ۱۰۰ گلخانه کشور

استفاده از فناوری‌ نانوحباب‌ساز در بیش از ۱۰۰ گلخانه کشور

مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور از فروش ۲ برابری دستگاه‌های نانوحباب ساز این شرکت در سال جاری خبر دارد و گفت: در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ گلخانه در کشور از تجهیزات نانوحباب‌ساز این شرکت استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، حسین کازرونی با اشاره به حضور این شرکت به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات نانوحباب‌ساز در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران، گفت: این نمایشگاه تا ۱۴ دی ماه در ایران‌مال برگزار می‌شود و شرکت ما نیز در این نمایشگاه حاضر است. استقبال خوبی از غرفه ما صورت گرفته و تنها در روز اول نمایشگاه چند قرارداد فروش به امضاء رسید که بیشتر متقاضیان از حوزه گلخانه بودند. به نظر می‌رسد که فناوری نانوحباب به خوبی در بخش کشاورزی معرفی شده و فعالان حوزه کشاورزی از مزیت‌های این فناوری مطلع شده‌اند. سال گذشته نیز در این نمایشگاه حاضر بودیم و پارسال نیز توانستیم فروش نسبتا خوبی داشته باشیم.

به نقل از ستاد نانو، مدیرعامل این شرکت افزود: در روز اول نمایشگاه چهار دستگاه نانوحباب‌ساز به گلخانه‌داران پرورش دهنده فلفل و گوجه فرنگی فروختیم. البته تنها حوزه گلخانه بازار هدف ما نیست، بلکه بخش آبزی‌پروری و تصفیه آب نیز از جمله بازارهای هدف ما هستند. هر چند به دلیل تمرکز روی گلخانه‌ها این فناوری در میان گلخانه‌داران بیشتر شناخته شده، ما باید روی بخش‌های دیگر نیز بیشتر کار کنیم. در سال جاری دو دستگاه به فعالان حوزه آبزی‌پروری و دو دستگاه هم به بخش تصفیه پساب عرضه کردیم. برای جلبک‌زدایی هم از این فناوری استفاده شده است و بازارسازی در این بخش‌ها ادامه دارد.

به گفته کازرونی، این شرکت در بخش صادرات نیز فعال بوده و تجهیزاتی به کشورهای ارمنستان، ترکیه، افغانستان و مکزیک صادر شده و از سوریه و برزیل نیز این شرکت سفارش دریافت کرده است.

پایان


منبع

همچنین ببینید

63034490 310x165 - عکس «تلسکوپ فضایی هابل» از طلوع یک ستاره شبیه به خورشید

عکس «تلسکوپ فضایی هابل» از طلوع یک ستاره شبیه به خورشید

«تلسکوپ فضایی هابل» از یک منظومه سه‌ ستاره‌ای عکس گرفته است که یکی از ستاره‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *