Img20240312114715339 650x330 - اختتامیه دوره هشتم جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، خرداد 1403 در اتاق ایران برگزار می‌شود

اختتامیه دوره هشتم جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، خرداد ۱۴۰۳ در اتاق ایران برگزار می‌شود

کمیسیون کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه، مقرر شد مراسم اختتامیه دوره هشتم جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، اول خرداد ۱۴۰۳ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شود.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است تا بتوانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار بردارند, به عبارتی این مدل در جهت ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است، تاکنون ۷ دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار شده است که طی این ۷ دوره بالغ‌بر ۴۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل ارزیابی شده‌اند.

مهدی محمدی، رئیس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری این انجمن با کمیسیون کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران، با اشاره به اینکه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران همواره با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد که این بار با ورود اتاق ایران، پرشکوه‌تر از قبل برگزار شود.

سید محسن میرصدری، رئیس کمیسیون کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران نیز با تأکید بر اهمیت نقش این کمیسیون در اکوسیستم نوآوری کشور و ضمن ارائه برخی از برنامه‌های کمیسیون تأکید کردند که ورود و حمایت اتاق ایران از این رویداد می‌تواند به توسعه کشور و اقتصاد دانش‌بنیان از طریق توسعه قابلیت‌های بنگاه‌های کسب کار سرعت بخشد.

نوید خبیری، دبیر اجرایی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران یادآور شد که طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده فراخوان دوره بعد (دوره نهم جایزه) برای سال آتی در روز اختتامیه دوره هشتم بدون وقفه اعلام خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد: با ادامه حمایت اتاق ایران از این رویداد، حضور شرکت‌ها در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران پررنگ‌تر شود.

منبع: اتاق ایران آنلاین

همچنین ببینید

Img20240501113719986 310x165 - پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

با آغاز تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۹۷ تا به امروز، مشکلات ارزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *