جزییات جایزه تشان تجاری برتر

آخرین جزئیات سومین جایزه ی ملی نشان تجاری(برند) برتر

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، محمدرضا مودودی در حاشیه “نخستین نشست مشترک هم‌اندیشی حمایت حقوقی و قضایی از تجارت خارجی کشور” در مورد شرکت کنندگان مراسم سومین جایزه ی ملی نشان تجاری(برند) برتر اظهار کرد: بر اساس آمارهایی که در اختیار داریم و شاخص هایی که در خصوص برند برتر تعریف کرده ایم، تا کنون ۱۴۰ شرکت ثبت نام کرده اند و پیش بینی ما این است که به امید خدا در دی ماه ما بتوانیم سومین جایزه ملی نشان تجاری(برند) برتر را به برگزیدگان اهدا کنیم و جامعه ی برندهای برتر ایرانی را از ۳۴ برندی که هستند ارتقا دهیم .

وی همچنین افزود: این برندها از بخش های مختلف از جمله صنعت ساختمان، صنعت غذا، صنایع تند مصرف و محصولات پلیمری هستند.  استراتژی جدید ما این است که بتوانیم برندها را بر اساس گروه کالاها از یکدیگر تفکیک کنیم، شاید بتوان برای بعضی از گروه کالاهایی هم که حتی کسی شرکت نکرده، شاخص هایی تعریف بکنیم. همچنین در تلاش هستیم مبنایی قرار دهیم که براساس آن هر ساله یک تعداد برندهای مشخص را به عنوان برندهای برتر معرفی نماییم.

وی در خصوص شرکت کنندگانی که سال گذشته جایزه دریافت کرده اند اظهار کرد:  شرکت کنندگانی که سال گذشته جایزه دریافت کرده اند می توانند امسال هم شرکت کنند و اگر شاخص های خودشان را پاس نکرده باشند مطمئناً نمیتوانند جایزه کسب کنند، اگر بتوانند شاخص های خود را دوباره پاس کنند، مشمول گرفتن جایزه در سال جدید هم میشوند.  

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.