برندسازی کرمانشاه

با برند سازی، کرمانشاه را بیشتر معرفی کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: معتقدیم با حمایت از صنایع دستی و برندسازی می‌توان به ایجاد اشتغال و درآمدزایی کمک کرد و همچنین کرمانشاه را به دنیا شناساند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: صنعتگران صنایع دستی در استان صنایع بزرگی خلق کرده‌اند که به خوبی معرفی نشده و ما تلاش می‌کنیم صنایع دستی استان با اطلاع رسانی و تبلیغات خوب در سطح ملی و بین المللی مطرح شود.

وی یکی از نیاز‌های فعلی حوزه صنایع دستی را کمک به فروش محصولات تولیدی دانست و گفت: پیوند صنایع دستی با بازار و تجاری سازی محصولات در دستور کار این اداره کل است.

قادری با بیان اینکه تاکنون سه بازارچه صنایع دستی در روانسر، اسلام آباد غرب و صحنه ایجاد شده است، گفت: برای هر بازارچه یک میلیارد تومان هزینه شده و راه اندازی بازارچه در سایر شهرستان‌ها نیز در دستور کار است.

قادری همچنین یکی از برنامه‌های این اداره کل را حمایت از تشکل‌های صنایع دستی و ایجاد اتاق فکر با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران این عرصه اعلام کرد.
در این مراسم ۳۲ تن از پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه با اهدای لوح تجلیل شدند.

همچنین ببینید

اُپن‌ای‌آی

چرا رئیس گروه حفاظت از بشریت «اُپن‌ای‌آی» استعفا داد؟

رئیس گروه حفاظت از بشریت شرکت هوش مصنوعی اُپن‌ای‌آی با بیان این که نگرانی‌های ایمنی اهمیت خود را در برابر محصولات پر زرق و برق از دست داده‌اند، از سمت خود استعفا داد.