شهر آفتاب

با حضور برندهای پوشاک، شهر آفتاب جان گرفت

پایگاه خبری دنیای برند، نمایشگاهی شهر آفتاب، بعد از یک سال و نیم تعطیل بودن به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های کرونایی، امروز ( سه شنبه) با افتتاح نمایشگاه پوشاک مُدِکس در این مجموعه که با حضور متولیان صنعت نمایشگاهی صورت گرفت، دوباره جان گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از شهرداری تهران، نمایشگاه پوشاک مُدِکس تهران از امروز با حضور ۱۰۰ تولیدکننده برتر، ۱۰ برند معروف حوزه پوشاک، بیش از ۹۰ تولیدکننده متوسط و کوچک  در محل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

برپایه گزارش شهرداری تهران، ️نمایشگاه مُدِکس به صورت تخصصی برگزار شده؛ و در این نمایشگاه عرضه، خرید و فروشی انجام نخواهد شد و تنها محلی برای معرفی این برند ها به واحد های صنفی و فروشندگان است.

️گفتنی است برگزار کنندگان نمایشگاه مُدِکس، آن را فرصتی برای تولیدکنندگان، صاحبان فن‌آوری تولید پوشاک، برندها و طراحان این صنعت می دانند که محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان صنف پوشاک و صنعت است.

این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۳ مهرماه در محل دائمی مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب دایر است.

شهرآفتاب یک مجموعه نمایشگاهی است که محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی نیز هست.

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *