رونالدو

چرا رونالدو لباس رئال را از تن درآورد به نقل از سرخابی شاپ

پایگاه خبری دنیای برند، وقتی همه چیز برای شما در بزرگترین باشگاه جهان خوب پیش می رود، چرا باید آن را ترک کنید؟

انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس در سال ۲۰۱۸ موجی از شوک را در فوتبال جهان ایجاد کرد و به نظر می رسید که این اتفاق کاملاً ناگهانی رخ داده است. هیچ کسی فکر نمی کرد که رونالدو به خاطر یوونتوس لباس رئال مادرید را از تن درآورد.

در واقع، با توجه به اینکه خود رونالدو درست یک سال قبل اعلام کرده بود که می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در سانتیاگو برنابئو به پایان برساند، برای بسیاری از ناظران عادی شگفت‌انگیز بود.

کاپیتان پرتغال سنگ بنای برتری مادریدی ها در لیگ قهرمانان اروپا شده بود و الهام بخش آنها برای کسب چهار عنوان قهرمانی بود و او با ۴۵۰ گل نام خود را به عنوان رکورددار گلزن این باشگاه در کتاب های تاریخ ثبت کرد.

بنابراین، با توجه به اینکه همه چیز در زمین خوب پیش می رفت، چه چیزی باعث شد رونالدو لالیگا را به مقصد سری آ و تپه های تورین ترک کند؟

چرا کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد؟

رونالدو مدعی است که رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرده است زیرا احساس می‌کرد از نظر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه بلانکوس، «دیگر بازیکن ضروری ای نیست».

او اضافه کرد که یوونتوس تمایل خود را برای حضور او در تیم خود نشان داد که به نظر او بسیار قوی تر از رئال است، در حالی که اشاره کرد که جدایی زین الدین زیدان نیز در این امر نقش داشته است.

رونالدو در مصاحبه ای با فرانس فوتبال در سال ۲۰۱۸ گفت: “من در باشگاه، به خصوص از رئیس باشگاه احساس کردم که دیگر مانند ابتدا به من توجه نمی شود.”

در چهار یا پنج سال اول احساس می‌کردم که کریستیانو رونالدو هستم. بعد از آن کمتر.

رئیس باشگاه به گونه ای به من نگاه کرد که نشان می داد دیگر بازیکن ضروری ای برای رئال نیستم. این همان چیزی بود که باعث شد به ترک کردن رئال فکر کنم.

دلایل اعلام شده رونالدو برای ترک پایتخت اسپانیا، البته ممکن است لزوماً گویای همه چیز نباشد.

در اواخر دوران حضورش در این باشگاه، گزارش‌ها حاکی از آن بود که رونالدو پس از قهرمانی مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸، خواهان افزایش دستمزد بود.

به گفته رامون کالدرون، رئیس سابق رئال، احتمال ورود نیمار – ظاهراً به عنوان جایگزین – نیز در تصمیم ستاره سابق منچستریونایتد نقش داشته است.

رئیس سابق بلانکوس به رادیو ویلا ترینیداد گفت: «کریستیانو پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا درخواست افزایش حقوق کرد و فلورنتینو آن را رد کرد. کریستیانو نیز عصبانی شد زیرا شنید که مادرید حاضر است برای نیمار پول زیادی بپردازد.

فلورنتینو به او گفت که اگر چک ۱۰۰ میلیون یورویی بیاورد، او را رها می‌کنم و اینطور شد.

با این حال رونالدو رد کرده است که این انتقال به دلیل اختلاف بر سر دستمزد انجام شده است و می گوید: “اگر همه چیز به خاطر پول بود، به چین نقل مکان می کردم، جایی که پنج برابر بیشتر از اینجا درآمد داشتم. [در یوونتوس] یا در رئال. من به خاطر پول به یووه نیامده‌ام. همان درآمد را در مادرید داشتم، اگر نه بیشتر.»

آیا کریستیانو رونالدو به دلیل مالیات از رئال مادرید جدا شد؟

فرضیه دیگری که به عنوان توضیحی برای انتقال رونالدو به یوونتوس مطرح شده است، این واقعیت است که او کانون یک پرونده مالیاتی بالا در اسپانیا بود.

این پرونده در ابتدای سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و رونالدو حدود ۱۹ میلیون یورو جریمه پرداخت کرد.

زمانی که پیگرد قانونی علیه او در سال ۲۰۱۷ آغاز شد، گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن بود که پرتغالی تهدید کرده بود که کشور را به دلیل درمانش ترک خواهد کرد و واضح بود که این موضوع او را آزار می‌دهد.

او به ویژه در اوایل سال ۲۰۱۸ در رسانه‌های اجتماعی به انتقاد از «اخبار جعلی» پرداخت و مخالفان خود را متهم کرد که برای مثال، تلاش می‌کنند «لحظه زیبایی» را که در حرفه‌اش تجربه می‌کرد، خراب کنند.

با این حال، پرز، رئیس باشگاه مادرید متعاقباً این تصور را که این پرونده ارتباطی با خروج ستاره از پایتخت اسپانیا دارد، رد کرد.

او در می ۲۰۱۹ به Onda Cero گفت: «شایعه‌هایی در مورد اینکه او می‌خواهد به دلیل پرونده مالیاتی برود، وجود داشت، اما این واقعیت وضعیت نیست.

او خواهان تغییر و بهبود قراردادش بود، بنابراین آن را در یوونتوس یافت و همه خوشحال بودند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *