دستگاه لیزر

بهترین شرکت برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه استفاده از انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد بیش از گذشته شده است و افراد برای رهایی از موی زائد، کمتر به سراغ روش‌های سنتی می‌روند. این موضوع سبب شده است که مراکز زیبایی پوست و مو به خرید دستگاه لیزر موهای زائد روی بیاورند تا از این‌رو بتوانند خدمات لیزر را به بهترین وجه ممکن ارائه دهند. اما تهیه‌ی این‌گونه دستگاه‌ها نیاز به بررسی یکسری شرایط دارد تا کلینیک‌های پوست و مو به بهترین تجهیزات دستگاه لیزر مو مجهز شوند.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص نحوه خرید دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کنیم و به مواردی اشاره نماییم که بررسی آنها قبل از انتخاب یک دستگاه لیزر دارای اهمیت است. بنابراین اگر برای کلینیک مدنظرتان نیاز به خرید لیزر مو دارید، مقاله‌ی امروز ما را تا انتها دنبال کنید.

توان خروجی دستگاه لیزر

توصیه می‌کنیم قبل از خرید دستگاه لیزر موهای زائد در خصوص توان خروجی دستگاه تحقیق کنید. این موضوع به این دلیل دارای اهمیت است که دستگاه لیزر خریداری شده باید بتواند از بین بردن موهای زائد همه‌ی پوست‌های مختلف را پوشش دهد. ضمناً توجه داشته باشید که از عددهای غیرواقعی در قالب توان خروجی دستگاه برای تبلیغات گول‌زننده استفاده نشود چرا که در این صورت، مجبور به تعویض دستگاه لیزر خریداری شده در مدت کوتاه خواهید شد. به طور کلی توصیه می‌کنیم حداقل توان خروجی دستگاه لیزر ۱۰۰۰ وات باشد.

لیزربار دستگاه لیزر

این بخش از دستگاه لیزر، تولید اشعه لیزر را بر عهده دارد و سپس آن را به پوست ساطع می‌کند. در نظر داشته باشید که در خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً توان لیزربار دستگاه ۸۰ وات یا بالاتر باشد تا بتواند بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارد. در حال حاضر از جمله شرکت‌هایی که با چنین مشخصاتی دستگاه لیزر تولید می‌کنند، شرکت آمریکایی کوهرنت است.

توان داخلی دستگاه لیزر

همانطور که می‌دانید توان خروجی دستگاه‌های لیزر کاملاً وابسته با توان داخلی دستگاه است. لذا برای اینکه لیزربار بتواند توان مناسبی ایجاد کند، نیازمند تواند داخلی مناسب دستگاه لیزر است که بوسیله‌ی پاورهای صنعتی در لیزر تولید می‌شود. به طور کلی برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً توان داخلی دستگاه را ۲.۵ برابر توان خارجی لیزر در نظر بگیرید تا مشکل خاصی در طول انجام لیزر نداشته باشید.

طول موج‌های دستگاه لیزر

توصیه اکید داریم که در هنگام خرید دستگاه لیزر مو زائد حتماً به طول موج آن دقت کنید. در واقع بعضی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد فقط می‌توانند بر روی چند تیپ پوست با رنگ موی مختلف اثرگذار باشند و در باقی موارد ناکارآمد هستند. بنابراین در زمان خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً باید به طول موج کاری دستگاه توجه ویژه‌ای داشت تا از دستگاه خریداری شده حداکثر استفاده شود.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر

بررسی این سیستم که به دو بخش تبدیل می‌شود، در زمان خرید دستگاه لیزر موهای زائد بسیار حائز اهمیت است. کارآیی بخش خنک کننده ابتدا در هنگام لیزر پوست دیده می‌شود، جایی که پوست متقاضی نیاز به خنک‌سازی دارد تا بیمار با درد کمتری مواجه شود. در وهله‌ی بعدی، سیستم‌‌های خنک کننده دستگاه لیزر دمای دستگاه یا سر هندپیس‌ها را کنترل می‌کنند تا در این صورت عملکرد بهتری داشته باشند. از این رو توجه به سیستم خنک کننده دستگاه لیزر بسیار مهم است.

کاربر پسند بودن دستگاه لیزر

در خرید دستگاه لیزر مو کاربر پسند بودن دستگاه نیز مهم است. در واقع اپراتور باید به خوبی بتواند با دستگاه کار کند و به راحتی به تنظیمات دستگاه تسلط پیدا کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید دستگاه لیزر موهای زائد حداقل یک بار با دستگاه مدنظرتان کار کنید تا به خوبی به موارد مختلف دستگاه آشنا شده باشید. البته بسیاری از اپراتورها یا پزشکان این موضوع را کم اهمیت می‌دانند تا وقتی در مطب به نتیجه می‌رسند که دستگاه خریداری شده آن چیزی که انتظارش را داشتند، نیست. بنابراین حتماً به این موضوع توجه ویژه شود.

انتخاب مناسب ژل دستگاه لیزر

در بعضی از دستگاه‌های لیزر برای استفاده حتماً باید از ژل‌های مختلف مانند لوبریکانت استفاده شود که احتمالاً برای اکثر متقاضیان لیزر ناخوشایند است. بنابراین اگر خرید دستگاه لیزر موهای زائد را بدون نیاز به ژل در نظر بگیرید، احتمال افزایش تقاضا برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک‌تان وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که دستگاه‌های لیزر بدون ژل باید در بخش‌های جنس سری هندپیس و سیستم خنک کننده، کیفیت مناسبی داشته باشند.

هندپیس و سری‌های دستگاه لیزر

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً باید به سری‌های هندپیس توجه شود. در واقع سرعت و دقت شات‌زنی از جمله موارد تعیین کننده‌ی کیفیت دستگاه‌های لیزر است که بیشتر پزشکان به آن توجه نمی‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم که هندپیس‌ها از لحاظ متریال، اندازه، وزن و مواردی از این دست مورد بررسی قرار گرفته و سپس نسبت به خرید نوع مناسب‌تر اقدام شود. برای مثال به جهت لیزر بدن استفاده از سری با استاپ اندازه بزرگ‌تر نیاز است چرا که برای این بخش احتیاجی به دقت برای لیزر نیست.

شرکت ارائه دهنده دستگاه لیزر

نهایتاً باید خرید دستگاه لیزر موهای زائد را از شرکت‌های معتبر انجام دهید. در واقع شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید کیفیت دستگاه‌ها را تضمین کنند و از همه مهم‌تر خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشند. البته اگر نیاز به خرید دستگاه لیزر مو دارید، نگران نباشید چرا که در بند آخر مقاله به یک شرکت معتبر اشاره خواهیم کرد تا با استفاده از خدمات آن، بتوانید با کمترین دغدغه نسبت به تهیه دستگاه‌های لیزر مدنظرتان اقدام کنید.

خرید دستگاه لیزر موهای زائدThe best company to buy laser hair removal device 01 - بهترین شرکت برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد از اسکان پویا طب

حال با توجه به موارد عنوان شده چنانچه نیاز به انواع دستگاه‌های لیزر باکیفیت برای کلینیک مدنظرتان دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب استفاده کنید. این شرکت که با دارا بودن مجوزهای لازم بهترین خدمات را در این خصوص ارائه می‌دهد، در حال حاضر توانسته است رضایت اکثریت پزشکان را جلب کند. این شرکت از جمله بهترین شرکت خرید دستگاه لیزر موهای زائد است که دارای مزیت‌هایی همچون قیمت ایده‌آل، کیفیت بالای دستگاه‌های لیزر، تنوع در دستگاه‌ها و از همه‌ مهم‌تر خدمات پس از فروش است که در کمتر مرکزی در نظر گرفته می‌شود. حال برای استفاده از خدمات تیم تخصصی اسکان پویا طب کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، بهره ببرید.

منبع: اسکان پویا طب

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x