Tractor collection as a national brand 640x330 - مجموعه تراکتورسازی به عنوان یک برند ملی

مجموعه تراکتورسازی به عنوان یک برند ملی

پایگاه خبری دنیای برند، سرکنسول جدید ایران در جمهوری خودمختار نخجوان با اشاره به شرایط تحریمی کشور افزود: تراکتورسازی در این شرایط حساس نه تنها یکی از نیازهای راهبردی و اساسی داخلی را تولید و تأمین می‌کند بلکه گام‌های تاثیر گذاری نیز در جهت حضور در بازارهای جهانی و مباحث صادراتی برای کشور برداشته است.

عزیز منصوری در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در مقایسه با ۲۰ یا ۲۵ سال گذشته در تراکتورسازی رشد توسعه ای قابل توجهی اتفاق افتاده که باعث مباهات برای هر ایرانی می باشد.

وی ظرفیت‌های تراکتورسازی برای توسعه مناسبات ایران و نخجوان و حتی کشور آذربایجان را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: این روابط قدیمی که سبقه‌ای تاریخی دارد با همت و تلاش واحدهای تولیدی از جمله مجموعه معظم تراکتورسازی به عنوان یک برند ملی قابلیت رونق بخشی دارد.

وی درباره رفع موانع صادراتی موجود در کشور نیز عنوان کرد: در کنار سازمان توسعه تجارت و بانک ملی به عنوان متولیان اصلی رفع موانع صادراتی، تلاش خواهم کرد از منظر یک مامور و دیپلمات جمهوری اسلامی رایزنی‌های لازم برای حل مشکلات موجود بر سر تبادلات تجارتی بین ایران و نخجوان را در اولویت‌های برنامه کاری کنسولگری نخجوان قرار دهم.

به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتور سازی ایران، وی در پایان سفر چند روزه به تبریز درباره این تجربه کاری حضورش در آذربایجان شرقی قبل از عزیمت به محل ماموریت جدید خود گفت: ظرفیت‌های آذربایجان شرقی در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت با برندی به نام تراکتورسازی و حوزه بهداشت و درمان توانمندی‌های بالقوه هستند که می توانند افزایش مراودات بین تهران و نخجوان را به سمت و سوی تحولی قابل توجهی سوق دهند.

همچنین ببینید

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *