برند گوگل

جنگ غزه در صدر ترند گوگل/ معرفی افرادی که بیشتر جستجو شدند

پایگاه خبری دنیای برند، برند فناوری گوگل پرجستجوترین های این موتور جستجو را در سراسر جهان و حوزه های مختلف از فوت اشخاص محبوب و هنرمند گرفته تا اخبار تراژیک منتشر کرده است.

به نقل از کانبراتایمز، در سال جاری میلادی برای ا داده‌های جهانی گوگل، درگیری‌های ادامه دار رژیم صهیونیستی و حماس در صدر ترندها بود. پس از آن جستجوهای مربوط به کشتی غرق شده تایتانیک قرار داشت. همچنین در ماه فوریه اخبار مربوط به زلزله‌های سهمگین در ترکیه و سوریه در صدر جستجوهای گوگل بود.

پرجستجو ترین فرد گوگل در ۲۰۲۳ میلادی دامار هاملین بازیکن لیگ NFLآمریکا بود که در ماه ژانویه حین بازی در زمین مسابقه دچار ایست قلبی شد اما نجات یافت. از سوی دیگر جرمی رنر بازیگر هالیوودی که از یک حادثه جدی جان سالم به در برده بود نیز در میان افراد پرجستجو بود. از سوی دیگر متیو پری (بازیگر سریال فرندز) جزو افراد پرجستجوی گوگل بود که در سال جاری میلادی فوت کردند.

پر جستجوترین فیلم گوگل باربی و پس از آن اوپنهایمر و در رده سوم فیلم هندی جوان بود. در بخش سریال‌های تلویزیونی Last if Us، ونزدی و جینی و جورجیا نیز در فهرست ۲۰۲۳ گوگل قرار دارند.

همچنین گوگل به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد موتورجستجوی خود برترین داده‌های جستجوی تمام دوران در حوزه‌های مختلف را منتشر کرد و براساس آن به عنوان مثال کریستیانو رونالدو پرجستجو ترین ورزشکار گوگل بوده است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *