The Islamic Iranian Clothing Acceleration Center will be launched - مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی راه‌اندازی می‌شود

مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی راه‌اندازی می‌شود

پایگاه خبری دنیای برند، مریم اردبیلی مشاور امور بانوان در شهرداری، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در نیمه دوم سال گفت: اولین نمایشگاه عفاف و حجاب هدی را مدتی پیش با همکاری انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کردیم و قرار است دومین دوره آن را در نیمه دوم سال (زمستان ۱۴۰۲) برگزار کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مان برگزاری نمایشگاه کاملی از تولیدات بانوان است که بخش جدی آن عفاف و حجاب به شمار می‌رود. این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه در بوستان گفت و گو برگزار می‌شود که شامل لباس، پوشاک، عبا، چادر و ملزومات حجاب و عفاف است.

مشاور امور بانوان در شهرداری گفت: با توجه به آنکه به فصل بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم، نمایشگاهی که قرار است در شهریورماه و در بوستان گفت و گو برگزار شود، محصولات موردنیاز خانواده‌ها در شروع سال تحصیلی جدید اعم از نوشت افزار و لوام التحریر عرضه می‌شود.

وی افزود: ما به دنبال راه اندازی مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی هستیم که البته تلاش مان را می‌کنیم و امیدواریم راه اندازی این مرکز به سال آینده برسد.

اردبیلی گفت: مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی، می‌تواند محل شتابدهی پوشاک با طراحی‌های جدید باشد. همچنین همه مجموعه داران عفاف و حجاب می‌توانند در این مرکز گردهم آیند و این فضا تبدیل به عرصه محصول و شبکه سازی آنها شود.

منبع: مهر

همچنین ببینید

19270125 658 310x165 - «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

«رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

مجموعه مستند رخ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود. حمید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *