اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان

اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان، ارتباط با کشورهای صاحب برند است

پایگاه خبری دنیای برند، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: ارتباط با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و برند که منجر به ارتباط دوسویه و شناخت بیشتر این کشورها از ظرفیت های استان هرمزگان باشد، اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است.

محمدرضا صفا صبح امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با اسکندری سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس که با حضور دکتر رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان همراه بود، اظهار کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش بین الملل دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و امید است در سال جدید نیز با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان بتوانیم با کشورهایی ارتباط برقرار نماییم که علاوه بر شناخت ظرفیت های استان بتوانیم از علم و تکنولوژی آنان در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

وی بیان کرد: خوشبختانه بخش دولتی در استان با پارلمان بخش خصوصی ارتباط و تعامل بسیار خوبی دارد و ظرفیت ها برای معرفی بیشتر استان در بعد بین المللی کاملا مهیا است.

صفا ادامه داد: ما به دنبال جذب سرمایه گذاری و اعزام هیات های تجاری به کشورهای صاحب فن و تکنولوژی هستیم و امید است همکاری های لازم در این زمینه صورت گیرد تا فرصت سوزی ها دراین زمینه به حداقل برسد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *