برند گردشگری

نخستین پل معلق تمام شیشه ای به برند گردشگری تبدیل شد

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای هیربه یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است.

عزت الله ضرغامی گفت: راه اندازی نخستین پل معلق تمام شیشه‌ای و قوسی جهان در هیر یکی از ابتکارات و ایده‌های نوین در حوزه گردشگری است که زیبایی خاصی به استان اردبیل داده و سیمای منطقه را تغییر داده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از پل معلق شیشه‌ای هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه‌ای هیر یکی از پروژه‌های مهم و هیجانی گردشگری در کشور است گفت: طراحی و ساخت این پل به دست توانمند مهندسان بومی بوده که قابل تقدیر و قدرانی است.

ضرغامی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه پل شیشه‌ای هیر و مسئولان استان و میراث فرهنگی استان در راه اندازی این پل گفت: هم اکنون این پل به یک برند گردشگری در کشور تبدیل شده است.

او بر رفع موانع پل شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: این موانع به زودی برطرف می‌شود و از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای راه اندازی فاز‌های بعدی پروژه پل شیشه‌ای هیر به شکل همه جانبه حمایت می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌گوید: حمایت از راه اندازی پروژه‌های گردشگری هیجانی در کشور مبنای کار است و اردبیل در این حوزه موفق عمل کرده که پل شیشه‌ای هیر همراه با دوچرخه هوایی و زیپ لاین نمود این امر است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 ضرغامی گفت: یکی از نکات دارای اهمیت خانواده محور بودن مراکز گردشگری است که در پل هیر این امر به شکل خوبی جا افتاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x