4744023 600x330 - نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت‌های خلاق افتتاح شد

نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت‌های خلاق افتتاح شد

پایگاه خبری دنیای برند، نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از امروز سه شنبه ۳۰ آبان به مدت سه روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های شرکت‌ها، ایجاد ارتباط صندوق‌های مالی و سرمایه گذاری با این شرکت‌ها، تبادل تجربه بین فعالان زیست بوم فناوری و آشنایی دانشگاهیان و عموم علاقمندان با فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی است.

این نمایشگاه از امروز سه شنبه ۳۰ آبان آغاز شد و تا پنجشنبه ۲ آذر ادامه دارد. همچنین نمایش محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان و خلاق عضو پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و برگزاری پنل ها و نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و فعالان زیست بوم فناوری و خلاق کشور از جمله برنامه‌های روزانه این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه دو نشست تخصصی با موضوعات انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و چالش‌های فرآیند جذب سرمایه و یک رویداد استارت آپی با حضور شرکت‌های سرمایه گذاری، مدیران و فعالان زیست بوم فناوری و خلاق کشور برگزار می‌شود.

نشست تخصصی فرصت‌های حضور در بازارهای جهانی انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای عصر امروز سه شنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۴ با حضور محمد زهتابی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی پاییزان، علی نادعلی زاده مدیرعامل استودیو تاد، جواد مطوری مدیر و مؤسس استودیو الزهرا – VFX و حامد جعفری تهیه کننده سینمای انیمیشن و مدیرعامل استودیو هنر پویا برگزار می‌شود.

همچنین نشست تخصصی دیگری با عنوان چالش‌های فرآیند جذب سرمایه، عصر چهارشنبه یکم آذر ساعت ۱۴ با حضور میثم زرگرپور استراتژیست جذب سرمایه و مشاور توسعه کسب و کار، محمدرضا معصومی مدیر سرمایه گذاری گلرنگ ونچرز، طه رضوی مدیرعامل سایت شب و سیدمحمدرضا فرحی بنیان گذار بیمه بازار برگزار می‌شود.

رویداد جذب سرمایه (demo day) صبح روز چهارشنبه یکم آذر ساعت ۱۰ با حضور شرکت‌های منتخب و حاضر در نمایشگاه و شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری برگزار می‌شود.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در این سه روز از ۳۰ آبان تا ۲ آذر به مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی، نرسیده به همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار مراجعه کنند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

19274193 684 310x165 - واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»

واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»

 سعید مرادی عضو مجمع رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران رصتا، در گفتگو با شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *