برند بی ام و

برند بی ام و و اوضاع وخیم خودروسازان در آلمان

پایگاه خبری دنیای برند، بی‌ام‌و پیش‌بینی تولید خود را کاهش و در مورد نیمه دوم متغیر نیز هشدار داد و عرضه انرژی در اروپا و تراشه در سراسر جهان را به عنوان دو عامل مهم برای رسیدن خودروساز به اهداف درآمدی تمام سال معرفی کرد.

به نقل از رویترز، الیور زیپس، مدیر اجرایی بی‌ام‌و گفت: سفارش‌های جدید در حال کاهش بودند اما فهرست سفارش برای چند ماه آینده پر باقی ماندند.

نیکلاس پیتر، مدیر امور مالی افزود: به ویژه تقاضا برای مدل‌های الکتریکی بالا بود. او گفت که این خودروساز ممتاز در مسیر رسیدن به هدف خود برای دوبرابر کردن فروش خودروهای تمام برقی تا پایان سال قرار داشت و انتظار می‌رفت که رشد فروش کل ۵ تا ۱۰ درصد در نیمه دوم به دلیل بازارهای قوی آسیایی افزایش یابد.

با این حال، بی‌ام‌و انتظار دارد تحویل پایان سال کمتر از رکورد ۲.۵۲ میلیون در سال گذشته باشد. تشدید تحریم‌ها علیه روسیه، قطع عرضه گاز یا احتمال گسترش جنگ در اوکراین در پیش‌بینی آن لحاظ نشده است.

بی‌ام‌و در آلمان و اتریش سالانه حدود ۳۵۰۰ گیگاوات ساعت انرژی مصرف می‌کند که سه چهارم آن از گاز طبیعی تامین می‌شود.

نظرسنجی نشان داد که وضعیت تجاری خودروسازان آلمانی در ماه جولای رو به وخامت است، به طوری که حجم سفارشات عقب افتاده و انتظارات قیمت کاهش یافته است.

بی‌ام‌و نسبت به رقیب مرسدس بنز که هفته گذشته چشم‌انداز درآمد خود را برای سال بعد از رشد سود و درآمد در سه ماهه دوم علیرغم کاهش فروش واحد افزایش داد، منفی‌تر شد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

درآمد این خودروساز مستقر در مونیخ علیرغم درآمدهای رو به رشد، در سه ماهه دوم با ۳۱ درصد کاهش به ۳.۴ میلیارد یورو (۳.۴۶ میلیارد دلار) همچنان از پیش‌بینی ۳.۱۳ میلیارد یورو در نظرسنجی پیشی گرفته است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x