برند جهانی

تولیدات دانش بنیان در صنعت انگور و منبت به عنوان ۲ برند جهانی تقویت شود

پایگاه خبری دنیای برند، امام جمعه ملایر با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال، گفت: تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال آفرین باید در صنعت انگور و مبلمان منبت به عنوان ۲ برند جهانی در این شهرستان تقویت شود.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» روز یک‌شنبه در شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مدیران افسران تحقق شعار سال و لبیک‌گوی ندای رهبر معظم انقلاب هستند و باید پار کار باشند.

وی افزود: همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان حرف امام راحل را بر زمین نگذاشته و جبهه‌های جنگ را خالی نگذاشتند، امروز ما جای آنها هستیم و باید تلاش کنیم بیانات رهبری روی زمین نماند.

امام جمعه ملایر خواستار تشکیل کارگروهی برای تولید مبتنی بر دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی شد و ادامه داد: در این شهرستان شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی وجود دارد که باید در راستای انگور و مبلمان منبت به کار گرفته شود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه باید با همکاری دانشگاه‌ها آستین همت را برای تحقق شعار سال بالا بزنیم، افزود: با تحقق شعار سال باید تحول علمی و بنیادی را در ملایر شاهد باشیم و درجه علمی و صنعتی این شهرستان را ارتقا دهیم.

وی ضمن تاکید بر کمک و همراهی مدیران با فرماندار جوان، انقلابی و کارآمد ملایر، رعایت حجاب و عفاف، اعتیاد، طلاق، بیکاری و امنیت را مهمترین موضوعات این شهرستان عنوان و تاکید کرد: باید یک چشم‌انداز و سند خوبی در این شهرستان تدوین و بر اساس آن پیش برویم.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت، خطاب به مدیران تاکید کرد: باید مقدمات ورود به ماه مبارک رمضان را در این شهرستان مهیا کنید و برنامه جامع و کاملی را ارائه دهید.

قرار گرفتن راه‌آهن همدان- ملایر در بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های این شهرستان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در این زمینه به ویژه حوزه فرهنگی باید شوراها و کارگروه‌های مختلف به صورت منظم تشکیل و خروجی داشته باشد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بخش کشاورزی را یکی از مهمترین حوزه‌ها در تحقق شعار سال و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های ویژه‌ای که در حوزه انگور و باغبانی داریم باید به صورت دانش‌بنیان به کار گرفته شود و شرکت‌های دانش‌بنیان را پای کار آورد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید روحیه انقلابی، تعهد و کارآمدی را در سرلوحه کاری خود قرار دهتد، اظهار داشت: مدیران باید ولایت‌مداری را در مقام عمل به منصه ظهور برسانند و قدرت ریسک‌پذیری و اجتهاد را در خود تقویت کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس بر لزوم گره‌گشایی از مشکلات سرمایه‌گذاران توسط مدیران، امیدآفرینی، ارتقای امنیت، تلاش برای جذب سهم ملایر در بودجه ۱۴۰۱، محرومیت‌زدایی، سرکشی و بازدید از مناطق محروم، تلاش برای تحقق جهاد تبیین و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه تاکید کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین با اشاره به ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ برای اجرا و اختصاص اعتبار برای حوزه‌های مختلف گفت: در بودجه امسال پروژه‌های مهمی همچون راه‌آهن همدان- ملایر، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و چهاربانده محور ملایر- خنداب مندرج شده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی تاکید کرد: دولت آیت الله رئیسی دولت مردمی، انقلابی و دولت کار و تلاش است و نسخه جدید این دولت در ملایر نیز باید محسوس و مشهود باشد و تلاش کنیم سطح امید را از دولت‌، انقلاب و نظام بالا ببریم.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

بانک رفاه کارگران

افزایش سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *