برند صنایع کوچک

توسعه برند صنایع کوچک در استان بوشهر

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف باید بصورت برند از این استان به سطح ملی معرفی شود.

احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر افزود: باید در همه حوزه‌ها و بر اساس نیاز منطقه آموزش‌های فنی و حرفه ای در استان بوشهر توسعه یابد.

وی با بیان اینکه باید به توسعه نگاه همه جانبه ای داشت اضافه کرد: باید حلقه مفقوده بین مهارت و بازار کار را یافت و با تعامل و تشکیل شورای نخبگان مهارت آموز راه‌های موفقیت در بازار و تبدیل صنایع کوچک به صنایع بزرگ و تولید برندهای معتبر را پیدا کرد.

محمدی زاده تاکید کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر مهارت‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار، موجب توسعه اقتصادی، رونق کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت از حرفه های منحصربه فرد که با استعداد و تلاش تولید می‌شوند، اظهار کرد: مهارت‌هایی مانند صنایع دستی (فرش، صدف، قالی بافی، گره چینی) که در دنیا بی نظیر است باید به صورت ویژه تقویت شود زیرا این مشاغل و تولیدات هنری آن می تواند به عنوان سفیر فرهنگی استان بوشهر مطرح شود.

محمدی زاده با بیان اینکه مهارت آموزی تجربی، غیر علمی و اصولی در محیط های کسب و کار آسیب زا است، افزود: نقش سازمان فنی‌وحرفه‌ای با ارائه و برگزاری دوره های آموزشی فشرده و دقیق در بالابردن توانمندی افراد و کیفیت مشاغل در جامعه بسیار موثر است.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *