برند صنایع کوچک

توسعه برند صنایع کوچک در استان بوشهر

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف باید بصورت برند از این استان به سطح ملی معرفی شود.

احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر افزود: باید در همه حوزه‌ها و بر اساس نیاز منطقه آموزش‌های فنی و حرفه ای در استان بوشهر توسعه یابد.

وی با بیان اینکه باید به توسعه نگاه همه جانبه ای داشت اضافه کرد: باید حلقه مفقوده بین مهارت و بازار کار را یافت و با تعامل و تشکیل شورای نخبگان مهارت آموز راه‌های موفقیت در بازار و تبدیل صنایع کوچک به صنایع بزرگ و تولید برندهای معتبر را پیدا کرد.

محمدی زاده تاکید کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر مهارت‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار، موجب توسعه اقتصادی، رونق کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت از حرفه های منحصربه فرد که با استعداد و تلاش تولید می‌شوند، اظهار کرد: مهارت‌هایی مانند صنایع دستی (فرش، صدف، قالی بافی، گره چینی) که در دنیا بی نظیر است باید به صورت ویژه تقویت شود زیرا این مشاغل و تولیدات هنری آن می تواند به عنوان سفیر فرهنگی استان بوشهر مطرح شود.

محمدی زاده با بیان اینکه مهارت آموزی تجربی، غیر علمی و اصولی در محیط های کسب و کار آسیب زا است، افزود: نقش سازمان فنی‌وحرفه‌ای با ارائه و برگزاری دوره های آموزشی فشرده و دقیق در بالابردن توانمندی افراد و کیفیت مشاغل در جامعه بسیار موثر است.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *