Opening of the specialized library for children and teenagers of Farhangsara Media - افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان فرهنگسرای رسانه

افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان فرهنگسرای رسانه

پایگاه خبری دنیای برند، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه از افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در فرهنگسرای رسانه خبر داد و گفت: این کتابخانه با هدف توجه ویژه به رده سنی کودک و نوجوان و تشویق آنان به کتاب و کتابخوانی روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در فرهنگسرای رسانه افتتاح می‌شود.

وی افزود: کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه با دارا بودن منابع غنی و کتاب‌های تخصصی در موضوع رسانه در بخش‌های مختلف امانات، سالن مطالعه کودک و نوجوان و بخش مرجع فعالیت دارد. هم‌اکنون با راه‌اندازی بخش تخصصی ویژه کودک و نوجوان در این کتابخانه، این مکان برای رده‌سنی مذکور نیز قابل استفاده خواهد بود. این کتابخانه که از سال ۱۳۸۸ فعالیت دارد، دارای منابع متعددی در حوزه سواد رسانه‌ای، رسانه‌های جمعی، علوم ارتباطات، روابط عمومی و … است.

رئیس فرهنگسرای رسانه درباره منابع موجود در این کتابخانه گفت: به همت فرهنگسرای رسانه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نزدیک به ۱۰۰۰ جلد کتاب جدید در حوزه‌های مرتبط با کودک و نوجوان به کتابخانه اضافه شده است. فضایی بالغ بر ۵۰ متر نیز به این بخش اختصاص داده شده تا میزبان کودکان و نوجوانان باشد. این کتابخانه ظرفیت پذیرایی از ۴۰ کودک و نوجوان را دارد و کتاب‌های مربوط به کودک و نوجوان را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد.

شکیبایی درباره راه‌اندازی این کتابخانه گفت: آئین افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه حضور خواهند داشت و در حضور آنان این اتفاق مبارک رقم خواهد خورد.

به نقل از مهر

همچنین ببینید

19267525 102 310x165 - نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد

نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *