پژوهش‌های راهبردی

اخذ مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی در خرم‌آباد

پایگاه خبری دنیای برند، نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد از اخذ مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی در خرم‌آباد خبر داد.

مجید دریکوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های شورای شهر خرم‌آباد، جایگاه بسیار مهمی دارد و از سال ۹۴ مجوز از طرف شورای عالی استان‌ها ابلاغ شده بود منتها تاکنون راه‌اندازی نشده بود.

وی اضافه کرد: در این هشت ماه مرکز پژوهش‌ها، جزو پیشروترین مراکز شوراهای اسلامی سراسر کشور است.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در مرکز پژوهش‌های این شورا تحقیقات و پژوهش‌هایی مختلفی انجام شده است، بیان کرد: برنامه داریم که هر فصل یک گزارش کاربردی انجام شود.

دریکوند ادامه داد: اولین کتاب شهرداری خرم‌آباد تحت عنوان بافت تاریخی خرم‌آباد با دیتای علمی منتشر شده است و در روز خرم‌آباد رونمایی خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد اضافه کرد: موفق شدیم مجوز شعبه کتابخانه ملی و مرکز اسناد تحت برند پژوهش‌های راهبردی را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تیم لازم برای سند چشم‌انداز ۱۴۱۴ شهر خرم‌آباد تشکیل شده و رسانه می‌تواند در این مورد ورود پیدا کند، عنوان کرد: ۷۰ هکتار بافت تاریخی در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که شش هکتار آن در محدوده محله باباطاهر مرمت، دیواره‌سازی، جداره‌سازی، نورپردازی و کف‌سازی با پیوست فرهنگی انجام خواهد شد و در نوروز ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

دریکوند از تجمیع حقوق شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: این اتفاق در یکم فروردین ۱۴۰۱ رخ داده است در حالیکه هیچ سازمانی ساختار مالی مستقلی ندارد و براساس این مهم، اضافه‌کارهای بی‌حد و حصر حذف و سقف اضافه‌کار به ۶۰ ساعت کاهش یافته است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

نائب رئیس شورای شهر خرم‌آباد در ادامه بیان کرد: ۱۱ دفتر کارگزاری در خرم‌آباد وجود دارد و بناست فعالیت‌های مرسوم شهرداری به این دفاتر سپرده شود و در این راستا ناگزیریم بستر الکترونیک را برای ۱۱ دفتر مذکور مهیا کنیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *