فرش

معرفی برند فرش عالی قاپو و مزایای خرید از آن

پایگاه خبری دنیای برند، وجود فروشگاه های متعدد عرضه فرش موجب شده تا روند خرید و انتخاب با کمی سختی و سردرگمی همراه باشد. فروشگاه عالی قاپو به عنوان یکی از سایت های اینترنتی معتبر شناخته می شود که در زمینه عرضه فرش فعالیت داشته و توانسته در مدت کوتاهی اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. تنوع بالای فرش ماشینی، کودک، فانتزی و مدرن و تابلو فرش موجب شده تا فرش عالی قاپو به عنوان یکی از جامع ترین سایت های اینترنتی شناخته شود.

تمام محصولاتی که توسط این مجموعه فروشگاهی عرضه می شود با قیمتی پائین تر از دیگر فروشگاه ها بوده و می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول موردنظر خود را سفارش دهید. محصولاتی که در سایت عالی قاپو معرفی شده پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای می باشد. به همین دلیل شما هیچ محدودیتی در انتخاب نداشته و می توانید فرشی متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه خود را انتخاب نمائید.

یکی دیگر از خدماتی که عالی قاپو درخصوص محصولات کلاسیک خود درنظر گرفته ارائه ضمانت نامه ۵ ساله است. با این کار مشتریان می توانند با اطمینان فرشی را خریداری کرده و درصورت بروز هرگونه مشکلی آن را با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی درمیان بگذارند. یکی از مهمترین دلایل پائین بودن قیمت در عالی قاپو حذف واسطه ها می باشد. ارائه محصولی باکیفیت بالا و قیمت پائین مهمترین اصل کاری مسئولین این مجموعه فروشگاهی به شمار می رود.

مزایای خرید از عالی قاپو

همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم مهمترین مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی عالی قاپو خریدی با کیفیت و قیمت پائین است. تمام فرش هایی که توسط این مجموعه ارائه شده دارای بهترین کیفیت بوده و از الیاف مرغوبی تهیه شده اند. ارسال رایگان یکی دیگر از مزیت های خرید از این فروشگاه اینترنتی می باشد. زمانی که شما فرشی را از این سایت اینترنتی خریداری می کنید هنگام تحویل ضمانت نامه را نیز دریافت خواهید کرد.

عالی قاپو - معرفی برند فرش عالی قاپو و مزایای خرید از آن

فرش کودک

اگر فرزند خردسالی در خانه دارید و یا می خواهید برای سیمسونی نوزادی که قرار است تا چند وقت دیگر متولد شود فرش مناسبی را خریداری کنید توصیه می کنیم حتماً از سایت عالی قاپو بخش کودک (https://aliqapo.com/baby-carpet) دیدن فرمائید. نمونه های متنوع فرش کودکی که توسط این فروشگاه اینترنتی عرضه شده دارای بهترین الیاف بوده و هیچ آسیبی به سلامتی کودک شما نخواهد رساند. قیمت فرش کودک نیز همچون دیگر فرش های این مجموعه بسیار مناسب بوده و درمقایسه با دیگر سایت های اینترنتی پائین تر است. اغلب فرش های کودک این مجموعه از الیاف پلی اوژن بافته شده اند که ضدحساسیت بوده و به دلیل نداشتن پرزدهی گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق کودکان به شمار می رود.

قیمت انواع فرش

قیمتی که برای فرش های این مجموعه فروشگاهی درنظر گرفته شده بسیار مناسب بوده و افراد با هرمیزان بودجه ای که دارند می توانند بهترین نمونه را انتخاب نمایند. مهمترین مسئولیت کارشناسان عالی قاپو توجه به بودجه و هزینه مشتریان است که توان خرید فرش را داشته باشند. به همین علت محصولات این مجموعه با نازلترین قیمت بارگذاری شده و شما می توانید با توجه به بودجه خود از بین نمونه های ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و حتی ۱۵۰۰ شانه گزینه ای را انتخاب نمائید.

انواع فرش - معرفی برند فرش عالی قاپو و مزایای خرید از آن

فرش مدرن

از دیگر محصولاتی که فروشگاه اینترنتی عالی قاپو عرضه کرده فرش های مدرن است که تنوع بالایی در طرح و نقشه داشته و می توان از آن ها در دکوراسیون های متنوعی استفاده کرد. الیاف به کار رفته در بافت قالی های مدرن از جنس پلی پروپلین، پلی استر، اکریلیک و پلی اوژن است که ضدحساسیت بوده و پرزدهی ندارند. باتوجه به جنس نخی که در بافت هریک از فرش ها به کار رفته قیمت های متنوعی نیز دارند. اگر درخصوص آشپزخانه، اتاق خواب و یا حتی سالن پذیرایی خانه خود به دنبال فرشی مناسب و جدید هستید توصیه می کنیم به سراغ فرش های مدرن بروید. ترکیب رنگی این دسته از قالی ها به گونه ای است که می توان آن ها را با دیگر عناصر موجود در دکوراسیون هماهنگ کرده و قابلیت استفاده در سبک های مختلف را نیز دارند. به عنوان مثال اگر دکوراسیون سنتی در خانه خود دارید و به دنبال فرشی همخوان با آن هستید قالی های مدرنی که حالت سنتی دارند بهترین انتخاب خواهند بود.

نقش و نگارهایی که در این مدل از قالی ها به چشم میخورد شباهت زیادی به نمونه های دستبافت داشته و می تواند حالت سنتی را در خانه ایجاد کند. در رنگبندی اغلب فرش های مدرن می توان رنگ های طوسی را در کنار رنگ هایی همچون سرمه ای، کرم، صورتی و… دید. این ترکیب رنگی موجب جذاب تر دیده شدن فرش شده و میتوان با اطمینان طرحی را سفارش داد.

فرش ماشینی

اگر سری به فروشگاه اینترنتی عالی قاپو بزنید می توانید با دنیای متنوعی از فرش های ماشینی روبه رو شوید. در تعیین قیمت فرش های ماشینی موارد مختلفی همچون شانه و تراکم، دستگاه بافنده، برند تولیدکننده فرش، الیاف به کار رفته در بافت و ابعاد و ضخامت الیاف دخالت دارند. به عنوان مثال فرش های ۷۰۰ شانه درمقایسه با نمونه های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه ارزان تر بوده و ضخامت بیشتری نیز دارند.

اغلب افراد به دنبال فرش هایی با طراحی جذاب و ضخامت مناسب هستند که دراینخصوص می توان نمونه های ۱۲۰۰ شانه را معرفی کرد. قیمت این مدل از فرش ها کمی بالا بوده اما درمقایسه با مدل های ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ شانه ارزان تر هستند. نکته دیگری که می تواند در تعیین قیمت فرش تاثیر بسیار زیادی داشته باشد ضخامت آن است. هرچه ضخامت الیاف قالی بیشتر باشد یعنی تعداد گره های کمتری در بافت فرش وجود دارد و به این ترتیب قالی از شانه و تراکم پائین تری برخوردار است. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال فرشی با ضخامت بیشتر می گردید بهتر است به صفحه محصولات کلاسیک عالی قاپو سری زده و از بین نمونه های متنوع ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه طرحی را انتخاب نمائید.

عالی قاپو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی از زمان آغاز فعالیت خود توانسته محصولات باکیفیتی را ارائه کرده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. امکان خرید آسان و تحویل سریع سفارشات از دیگر خدماتی است که توسط مجموعه عالی قاپو ارائه شده و می توانید با اطمینان خاطر کامل اقدام به خرید نمائید.

جهت خرید انواع فرش لطفا از سایت فرش عالی قاپو به آدرس aliqapo.com دیدن فرمایید .

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x